Dat Overmars gepolst wordt vind ik zo vreemd niet.
Je wilt daar iemand die zijn strepen al verdiend heeft, en liefst met wat kennis van België of het Belgische voetbal. Mannaert zit te goed, Wilmots ga je niet halen, bij De Condé hebben ze al een paar keer tevergeefs geprobeerd, bij Gent weet ik zelfs niet wie de TD tegenwoordig is, bij Union of Club gaan ze niks kunnen halen en als je dan lager gaat zoeken is dat bedenkelijk niveau. Frutos achten ze nog te licht, mogelijk hebben ze gelijk.
De Belgen in het buitenland komen ook in het vizier (die van Kopenhagen, die van Strasbourg). Bij Antwerp rommelt het, dus dan kan je al eens je slag slaan.
Maar de vraag is natuurlijk of Overmars het nog heeft, en hoe hij er fysiek voorstaat. Of hij nog zin heeft in de druk die erbij komt.
Zijn verleden, tja. Anders zat die hier niet, maar in Amsterdam of bij Arsenal of zo.
Was een degoutant verhaal waar ik absoluut van walg, maar als mensen hun spijt betuigd hebben en hun straf uitgezeten hebben moeten ze ook niet voor de rest van hun leven aan de schandpaal blijven genageld worden, imo.
Bedoeling van straffen is dat mensen nadien hun leven verbeteren en zich reïntegreren (en gedragen). Ik ga ervan uit dat hij dat doet nu.
En anders is er altijd nog de dikketietenlunch, als het efkes eruit moet.