Malaise bij Anderlecht

Dat interview van Bornauw enkele weken geleden was al bizar te noemen, maar dit zou me moest ik anderlechtfan zijn toch ook geen hoop geven.

Onze enige hoop is dat we per ongeluk een goeie TD aantrekken. ;)

Goed, op zich geen slecht seizoen. Een hoop onkruid die de club dit seizoen heeft verlaten. Hopen dat Kindermans Neerpede zoveel mogelijk kan herstellen. Voor de a ploeg zijn mijn verwachtingen sowieso nog wel eventjes laag. Maar ik kan wel weer supporteren, iets wat moeilijk was voor mij in die drie horror jaren onder Vandenhaute.

Op welke basis die laatste zin? Sinds half december niets meer gewonnen. We halen 3 op 21 en verliezen kwasi alles. Waar gaat dat ineens omslagen? Als je weet dat je nu naar Waregem en Brugge moet. En ook nog naar Mechelen. Als je po1 haalt , gaat het volgens mij door het falen van andere zijn. Maar die ploegen zoals Gent en Genk zijn wel volop punten aan het pakken. Het momentum zit bij die andere teams. Genk zie ik toch nog echt eenvoudig over Anderlecht gaan en de top 3 is al weg

Genk en Gent is toch eveneens niet zo bijster sterk bezig hè .. 😊

3 goals pakken van Standard, thuis dan nog. Dat is nog erger als ons

Genk en Gent is toch eveneens niet zo bijster sterk bezig hè .. 😊

3 goals pakken van Standard, thuis dan nog. Dat is nog erger als ons
We verliezen zelf kansloos van Standard en Genk. Wat is daar dan erger aan? Ik denk niet dat wij veel kunnen zeggen. We scoren al 500 minuten niet meer in de competitie

We verliezen zelf kansloos van Standard en Genk. Wat is daar dan erger aan? Ik denk niet dat wij veel kunnen zeggen. We scoren al 500 minuten niet meer in de competitie

Op Standard hebben we toch echt wel kansen genoeg gehad om te winnen hoor.. kansloos
Hun 2 doelpunten komen tot stand door kinderlijk verdedigen bij ons of we zetten ze zelf richting ons doel

Zelf hebben we een paar kansen, Bertaccini 2x alleen op doel af bv en die legt hem dan gewoon naast of op de keeper en nog wat kansen (Angulo) die voor de lijn gered worden

Tegen Genk was het niet goed, maar die 1-0 moet men gewoon fluiten voor overtreding en dan kom je mss nog weg met 0-0

We spelen zelf alles behalve goed hè en ik ben ook vaak negatief, maar je bent wel heel heel negatief over alles rond rsca en heel positief over andere terwijl je amper nog een match ziet

Op Standard hebben we toch echt wel kansen genoeg gehad om te winnen hoor.. kansloos
Hun 2 doelpunten komen tot stand door kinderlijk verdedigen bij ons of we zetten ze zelf richting ons doel

Zelf hebben we een paar kansen, Bertaccini 2x alleen op doel af bv en die legt hem dan gewoon naast of op de keeper en nog wat kansen (Angulo) die voor de lijn gered worden

Tegen Genk was het niet goed, maar die 1-0 moet men gewoon fluiten voor overtreding en dan kom je mss nog weg met 0-0

We spelen zelf alles behalve goed hè en ik ben ook vaak negatief, maar je bent wel heel heel negatief over alles rond rsca en heel positief over andere terwijl je amper nog een match ziet
Dat is ook omdat er gewoon niks positief te vertellen is over Anderlecht. En die matchen heb ik meestal wel bekeken. Op Standard voetbal je pas een kans bij elkaar nadat je 1-0 achter komt. Daarvoor het grote niets. Het grote niets dat we ( behalve de match op Antwerp) werkelijk elke match hebben meegemaakt de laatste 10 wedstrijden. Je krijgt al 500 minuten zelf geen goal gemaakt. Tel die laatste 10 matchen de punten samen van alle ploegen en je staat ermee troosteloos laatste he. Hoe kan je van die weken nu iets positief zeggen? Die laatste 10 wedstrijden is ongezien voor Anderlecht in de afgelopen 50 jaar denk ik.

En dat ik positiever ben over de andere is omdat de andere hier en daar toch eens een match kunnen winnen en eens punten nemen. Wij niet. We scoren 0 keer, we winnen 0 keer. Zelf niet tegen de 2 laatste uit de stand. We hebben geen trainer en geen TD. Waar moet je dan nog iets positief gaan zoeken?

Laatst bewerkt:
Geruchten dat men toch al zo goed als rond is met een TD.

Zou wel een goeie zaak zijn dat de TD er voor de nieuwe trainer zou zijn.

Hopelijk is men dan toch per abuis op een goeie/ietwat deftige gestoten. :)
Het zou een verademing zijn met de laatste 15 jaar.

Sibierski dan? Of toch iemand die nog niet vernoemd is, al lijkt me die kans klein met alle lekken.

Naar wat ik hoor is er nog totaal geen zicht op een nieuwe TD en zitten ze nog maar aan de eerste verkennende gesprekken. Ik denk niet dat we daar snel witte rook gaan zien hoor

Naar wat ik hoor is er nog totaal geen zicht op een nieuwe TD en zitten ze nog maar aan de eerste verkennende gesprekken. Ik denk niet dat we daar snel witte rook gaan zien hoor
Laat het ons hopen. Want zo heel negatieve zaken gehoord over die Sibierski.

Voor Beuker (die ook genoemd werd en precies op een zijspoor zit bij Ajax) mag men van mij gerust een poging wagen.

Koosnaampjes gebruiken doen we hier niet.
Bob Peeters wegkopen bij SK Beveren hé :unsure:
Of Clement?

Ze kunnen altijd eens gaan horen bij Norwich en hem proberen los te weken. Al denk ik dat hij zal bedanken voor de job (te riskant en hij doet het nu net goed) echter vragen doet geen zeer.

MODEDIT: koosnaampje aangepast

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan