Malaise bij Anderlecht

Het lijkt me al lang geen toeval meer dat dit nieuws naar buiten komt net nu ze een paar matchen zonder supporters moeten spelen. Precies of iedereen is dit binnen 2-3 weken vergeten? :wtf:
De grootste woede gaat voorbij zijn bij vele.
Dat is heel anders dan moest het stadion komend weekend volledig vol zitten

En stel, stel dat ze iets rapen op Brugge zondag, dan gaan er nog meerdere hun schouders ophalen hoor. Maar wat is die kans

En stel, stel dat ze iets rapen op Brugge zondag, dan gaan er nog meerdere hun schouders ophalen hoor. Maar wat is die kans
Wij zijn ook slecht bezig + tegen Club speelt Anderlecht meestal wel goed

Goh, dat weet ik zo nog niet. Het lijkt me straf dat die supportersclubs van die open brief afgekoeld zijn tegen de volgende match dat er nog eens supporters mogen komen. Nuja, ik ben zelf zetelsupporter, dus ik kan heel verkeerd zijn. Maar bij velen was Neerpede toch de hoop in bange dagen, dus dat er nu aan geraakt wordt lijkt me toch een storm die (hopelijk) niet snel gaat liggen.

Ik geloof nooit dat die komende matchen zo heel goed gaan verlopen. We gaan misschien hier of daar eens iets pakken maar zowat blijven hangen en da's al erg genoeg.
Heb meer schrik dat ze ergens weer een of andere transfer doen waardoor er weer sommigen tevreden gesteld zijn.

Maar dat gaat over het grote publiek. Van bv. Mauves Army etc ben ik overtuigd dat ze dit niet vergeten. Die mannen leven bijna op Neerpede. Kindermans is megapopulair, bij iedereen.

Goh, dat weet ik zo nog niet. Het lijkt me straf dat die supportersclubs van die open brief afgekoeld zijn tegen de volgende match dat er nog eens supporters mogen komen. Nuja, ik ben zelf zetelsupporter, dus ik kan heel verkeerd zijn. Maar bij velen was Neerpede toch de hoop in bange dagen, dus dat er nu aan geraakt wordt lijkt me toch een storm die (hopelijk) niet snel gaat liggen.
Ik heb 15 jaar een abonnement gehad. Sinds een jaar of 7 ben ik daar mee gestopt en ben ik ook zetelsupporter geworden. En eigenlijk heb ik daar nog geen seconde spijt van gehad. Als ex-inwoner van Westerlo geniet ik meer van Westerlo. Position switch komt eraan denk :unsure:

Ik zou de boel verkopen aan een rijke arabier, en daarna doorschuiven naar een lokale vastgoedontwikkelaar die luxe appartementen wil bouwen op de grond van het stadion. Het stadion is al vernoemd naar een gokspel, misschien wat Chinese tekens toevoegen?

Kwestie van de Lierse analogie overeind te houden na de passage van HvH.

Sporting zit in alle geval op schema!

schadenfreude en RSCA, the gift that keeps on giving.

Wij zijn ook slecht bezig + tegen Club speelt Anderlecht meestal wel goed
OK, tegen Club speelt Anderlecht idd meestal wel goed, maar als we thuis op dit moment niet kunnen winnen tegen een shaky anderlecht... tssss

Meestal ben ik vrij nerveus voor een Club-Anderlecht, maar deze keer heb ik er toch wel vertrouwen in, ok tegen genk kwamen ze duidelijk te kort, maar genk is anderlecht niet of omgekeerd, en uit of thuis is toch ook een wezenlijk verschil.

OK, tegen Club speelt Anderlecht idd meestal wel goed, maar als we thuis op dit moment niet kunnen winnen tegen een shaky anderlecht... tssss

Meestal ben ik vrij nerveus voor een Club-Anderlecht, maar deze keer heb ik er toch wel vertrouwen in, ok tegen genk kwamen ze duidelijk te kort, maar genk is anderlecht niet of omgekeerd, en uit of thuis is toch ook een wezenlijk verschil.
Wij hebben in de beker Genk zelf het scoren belet in 90 minuten en kregen zelf de beste kansen. Moet altijd gespeeld worden he

Tegen Genk had ik ook nochtans het gevoel dat het anders had kunnen zijn. Paar opgelegde kansen gemist + Mechele en Mignolet die flateren.
Maar bon, zo'n kantelpunten heb je elke wedstrijd wel.

Maar nu verwacht ik ook wel dat ze bloed ruiken en Anderlecht nog wat dieper duwen. Het stadion zit ook vol met enkel Club-supporters dus... aan de 12de man mag het sowieso niet liggen.

Wij hebben in de beker Genk zelf het scoren belet in 90 minuten en kregen zelf de beste kansen. Moet altijd gespeeld worden he
Maar Genk was ook niet gaan winnen op Kortrijk. Alles moet zeker gespeeld worden.

RSCA speelde de laatste jaren altijd zijn beste matchen tegen club.

Maar Genk was ook niet gaan winnen op Kortrijk. Alles moet zeker gespeeld worden.

RSCA speelde de laatste jaren altijd zijn beste matchen tegen club.
Maar wat kopen ze ermee?
Club haalde sinds 2018 31/48
Anderlecht 10/48 met amper 1 overwinning.
Club ongeslagen in 8 onderlinge matchen.

zonder zorgen is natuurlijk overdreven, maar alleszins bij mij minder stress dan gewoonlijk voor een club-anderlecht... misschien ook omdat ik de hoop op een titel heb losgelaten natuurlijk :wink:

zonder zorgen is natuurlijk overdreven, maar alleszins bij mij minder stress dan gewoonlijk voor een club-anderlecht... misschien ook omdat ik de hoop op een titel heb losgelaten natuurlijk :wink:
Heb ook om die reden weinig stress. Ons seizoen is toch grotendeels om zeep. Nog een pak slaag tegen Benfica en het is uitkijken naar volgend seizoen.

Heb ook om die reden weinig stress. Ons seizoen is toch grotendeels om zeep. Nog een pak slaag tegen Benfica en het is uitkijken naar volgend seizoen.
dat gaat weer andere match zijn hé, waar we weer in onze schelp gaan kruipen en volle bak verdedigen om dan op de counter uit te breken, gans andere match dan in JPL

Terug
Bovenaan