Malaise bij Anderlecht

Ik vind dat eerlijk gezegd onzin. Dat ze misschien liever elders uitgeleend zouden worden, dat is één ding. Dat uitgeleende spelers geen goesting meer zouden hebben om zich te tonen wanneer de ploeg niet meer draait ... da's toch iets helemaal anders.
Oli vergeet ook dat Silva / Esposito verkeerd worden gebruikt.
Zo'n gasten hebben te weinig ervaring, zijn ook niet het juiste profiel, om alleen op een eiland in de spits te posteren. Met Mbokani in zijn prime kon je dat. Bovendien, als je met 1 in de punt speelt moet je ook zorgen voor voldoende en vlotte aansluiting, maar daar zit je met een speler op zijn retour en Verschaeren die sinds zijn zware blessure compleet stagneert en behalve het rugnummer duidelijk geen Nilis is.
Blijkbaar heeft geen enkele coach dat door (behalve Veldman een beetje in de CL toen Silva en Raman samen in de spits stonden).

Dan begrijp ik wel dat bij die spelers zelf ook wel wat frustraties komen, net omdat ze zich willen bewijzen naar hun moederclub.

Sylva werd op de vingers getikt dat hij teveel int rood gaat en geen 90 min dan aankan , ge kunt slim drukken of achter elke bal lopen hè
Dat is alles , Advies van een trainer maar dan als een klein kind u gedragen sorry , eruit !
En toch staat er nog zeer vaak een man vrij dus doet de rest zijn werk niet.
1 man die druk zet kan idd niet de bedoeling zijn, dat doe je met de hele ploeg

Dus Riemer moet dan niet komen lukken dat de fysiek niet goed zit of zijn spel een hoge intensiteit vereist als je de speler die gaat jagen op de vingers tikt.

Zowel in balbezit al balverlies is ons middenveld niet op de afspraak, maar dat zijn precies heilige huisjes waar niet aan geraakt mag/kan worden

Ik vind dat eerlijk gezegd onzin. Dat ze misschien liever elders uitgeleend zouden worden, dat is één ding. Dat uitgeleende spelers geen goesting meer zouden hebben om zich te tonen wanneer de ploeg niet meer draait ... da's toch iets helemaal anders.
Tot vorige week vond ik weinig mis met de instelling van Silva maar als hij weigert te spelen wordt dat wel iets anders.
Nu, die gast is gekomen met een trainer die beweerde de 'putain de titre' te gaan pakken. Tja. Dan zit die hier zich nu ook af te vragen of het niet nefast is van hier nog 6 maanden te verbroddelen.

Vertonghen zou ook al laten vallen hebben zijn domste beslissing ooit genomen te hebben eind augustus.

En toch staat er nog zeer vaak een man vrij dus doet de rest zijn werk niet.
1 man die druk zet kan idd niet de bedoeling zijn, dat doe je met de hele ploeg

Dus Riemer moet dan niet komen lukken dat de fysiek niet goed zit of zijn spel een hoge intensiteit vereist als je de speler die gaat jagen op de vingers tikt.

Zowel in balbezit al balverlies is ons middenveld niet op de afspraak, maar dat zijn precies heilige huisjes waar niet aan geraakt mag/kan worden
Je speelt met een middenveld dat ook op gene zak trekt en zuigt kwa kwaliteit .
Yari : trekt op geen klote
Trebel : bij Kompany naar de B kern , Mazzu vond em fantastisch .
Ashimeru : mijn bomma geeft in haren hof nog betere ballen , gisteren op een heel seizoen is diep ingedribbeld .
Over Amir gaank nimeer beginnen .
Kheb zelfs geen interesse voor zondag

Hebben we bij Club nochtans ook al gezien -> die beginnen gretig en willen zich tonen, maar als het dan eens een periode wat minder loopt dan zijn die huurlingen niet de voortrekkers die de ploeg er door gaan trekken hé, integendeel, dan redeneren die vaak "och ja, volgend jaar toch gewoon terug naar mijn club of ergens anders"

Hebben we bij Club nochtans ook al gezien -> die beginnen gretig en willen zich tonen, maar als het dan eens een periode wat minder loopt dan zijn die huurlingen niet de voortrekkers die de ploeg er door gaan trekken hé, integendeel, dan redeneren die vaak "och ja, volgend jaar toch gewoon terug naar mijn club of ergens anders"
Voila , poen pakken en we zien wel

Tot vorige week vond ik weinig mis met de instelling van Silva maar als hij weigert te spelen wordt dat wel iets anders.
Nu, die gast is gekomen met een trainer die beweerde de 'putain de titre' te gaan pakken. Tja. Dan zit die hier zich nu ook af te vragen of het niet nefast is van hier nog 6 maanden te verbroddelen.

Vertonghen zou ook al laten vallen hebben zijn domste beslissing ooit genomen te hebben eind augustus.
Nu ja, de situatie bij Anderlecht is ook wel iets anders dan een dipje hé. Ik kan me echt wel inbeelden dat je momenteel als Anderlechthuurling de conclusie maakt dat je voor je verdere carrière liever vandaag dan morgen weg bent uit dat rotte wespennest. Ik zou Silva zijnde nu ook liever meetrainen met de B-ploeg van Wolverhampton dan nog een dag langer bij Anderlecht moeten rondlopen.
Da's de conclusie die supporters daar vaak aan hangen, of dat die conclusie klopt is iets anders. De ene huurling is ook niet de andere. Je moet sowieso niet gaan rekenen op huurlingen om de ploeg er te gaan doortrekken, maar da's niet omdat ze geen goesting hebben wanneer het minder loopt, maar vooral omdat het vaak om jonge, onervaren spelers in een nieuwe omgeving gaat. Alé ja, er zullen er wel tussen zitten met die mentaliteit, maar dat soort spelers loopt er in bijna elke club ook in "vaste" dienst rond.

Murillo moet die dan gewoon buitenspelen als hij in de problemen komt. Maja, ik kan ook wel geloven dat er iets mentaal schort in de ploeg "blijf voetballen".

Gewoon buitenzetten en uitleggen dat hij niemand kan aanspelen en van zen klote maken .
Buiten zetten, snelle inworp tegen en Gano heeft 15m voorsprong en staat geen offside dan :thumb:

Het gekke is dat ze op zo'n momenten (goal 1 en 3) eens ff onder de druk willen gaan uitvoetballen, met alle gevolgen van dien
Maar de rest van de match zijn het kruisraketten van Verbrugge en Vertonghen richting Raman, Yari en Amuzu
Dan kan je evengoed Hoedt laten spelen want die knalt ze ook zo weg

Buiten zetten, snelle inworp tegen en Gano heeft 15m voorsprong en staat geen offside dan :thumb:

Het gekke is dat ze op zo'n momenten (goal 1 en 3) eens ff onder de druk willen gaan uitvoetballen, met alle gevolgen van dien
Maar de rest van de match zijn het kruisraketten van Verbrugge en Vertonghen richting Raman, Yari en Amuzu
Dan kan je evengoed Hoedt laten spelen want die knalt ze ook zo weg
we gaan het niet eens worden ;)

Terug
Bovenaan