Malaise bij Anderlecht

Ik begrijp het alsnog niet goed

Hij ligt nog anderhalf jaar onder contract, kan dus bijgevolg ook deze zomer nog verkocht worden
zou in februari ook nog moeten kunnen spelen (ik dacht 5 a 6 weken out), als die wat deftig kan shotten de komende maanden, krijg je er toch wel meer uit

Afgelopen zomer wou Bayern +15miljoen geven en dat is niet doorgegaan. Was er toen zicht op een contractverlenging? Wat is er sindsdien misgelopen
Ik zou hem ook gewoon houden tot de zomer, hem nog wat laten spelen/hopelijk ook shinen.
Ge gaat hem kunnen gebruiken met de ploeg die we nu hebben en er hoeft heus niet veel te gebeuren om daar in de zomer opnieuw zo'n bedrag voor te krijgen.
Als die dan een beetje speelt is de kans nog redelijk dat hij meegaat met het EK21 ook, en kan zijn waarde feller omhoogschieten. Zonde allemaal.

Laatst bewerkt:
Ik snap toch niet hoe Coucke met zijn vele adviseurs en 20j ervaring in beursgenoteerde bedrijven waar correcte rapportering echt wel kritisch is zich zo heeft laten rollen. goed ja een voetbalclub is een ander soort bedrijf maar er zijn toch maar een paar manieren om je boekwaarde op te blazen en dat moeten zo'n mannen toch doorzien zou je denken.

Overigens zegt Perrigo hetzelfde van Coucke. Hij zou hun hebben gerold door Omega Pharma veel te duur te hebben verkocht op basis van vervalste cijfers. Dat proces loopt nog steeds.
Dat proces is al lang afgelopen hoor. https://www.tijd.be/ondernemen/farm...zettelijke-misleiding-door-coucke-co/10328766

Blijkbaar gesetteld met een schadevergoeding dus, maar dat was nu het punt niet. Waar ik naar toe wou is dat het een beetje een 'pot verwijt ketel' verhaal is. Wat het van Anderlecht-zijde niet goed praat natuurlijk.

Er is net iemand verkocht in de JPL voor 11 miljoen, Foster van Westerlo.

CDK had amper een goed seizoen in de JPL achter de rug, laat staan in de CL. Als Duranville op zijn leeftijd 8-9 potten maakt in de JPL en regelmatig uitblinkt dan is hij er al los 20 waard hoor.
CDK heeft zich Europees kunnen tonen en als RD, Foster 11 mil ok, maar jij spreekt van 20-30 voor enkel JPL, dat lijkt me veel en vraag is of een buitenlandse club dat gaat neerleggen als het talent zich nooit heeft kunnen tonen tegen een topper. Misschien, maar Europees voetbal zal alleszins een (groot) verschil maken

Ik zou hem ook gewoon houden tot de zomer, hem nog wat laten spelen/hopelijk ook shinen.
Ge gaat hem kunnen gebruiken met de ploeg die we nu hebben en er hoeft heus niet veel te gebeuren om daar in de zomer opnieuw zo'n bedrag voor te krijgen.
Als die dan een beetje speelt is de kans nog redelijk dat hij meegaat met het EK21 ook, en kan zijn waarde feller omhoogschieten. Zonde allemaal.

Denk dat Fredberg de centjes graag nu wil om spelers te halen. Hopelijk niet een nieuw blik brol. Wordt al meteen mooie test.

CDK heeft zich Europees kunnen tonen en als RD, Foster 11 mil ok, maar jij spreekt van 20-30 voor enkel JPL, dat lijkt me veel en vraag is of een buitenlandse club dat gaat neerleggen als het talent zich nooit heeft kunnen tonen tegen een topper. Misschien, maar Europees voetbal zal alleszins een (groot) verschil maken

Was bij Doku en Sambi alvast geen probleem.

Denk dat Fredberg de centjes graag nu wil om spelers te halen. Hopelijk niet een nieuw blik brol. Wordt al meteen mooie test.
Tegenwoordig is toch alles in schijven bij transfers?

Zijn tijd om nog iets binnen te halen is wel aan het korten.
En de dik betaalde contracten zitten er ook nog

Elke keer als je denkt dat dat financiële gezever echt opgelost is, wordt er toch weer onverwacht verkocht... eens benieuwd of het dit dan geweest is qua jeugd vroeg verkopen

Als Anderlecht geld, vertrouwen en niveau had gehad in al die Coucke-jaren en de jonge spelers wat geduld hadden, konden we nu spelen met

Verbruggen
Saelemaekers - Debast - Delcroix - Kiwior
Sambi - Lavia
Nasri/Vlap/Zulj
Doku - Zirkzee - Duranville​

Godverdomme Marc ge had gewoon direct al uw geld erin moeten pompen en Kompany laten doen.

Kiwior is toch onder Kompany vertrokken? Voor een peulschil naar de Slovaakse competitie. Daar was toch absoluut geen vertrouwen in, en dit is in zijn geval toch gewoon hindsight 20/20 omdat die net voor Arsenal getekend heeft?

Kiwior is toch onder Kompany vertrokken? Voor een peulschil naar de Slovaakse competitie. Daar was toch absoluut geen vertrouwen in, en dit is in zijn geval toch gewoon hindsight 20/20 omdat die net voor Arsenal getekend heeft?
Ja da’s allemaal maar om te lachen uiteraard, maar daarom dat ik ook ‘vertrouwen’ bij dat bestuur had gezet. Was vooral op hem gericht ;)

Ik zie die ook gewoon mislukken bij Arsenal. Geen idee wat achter die transfer zit als je ziet wat die amper gepresteerd heeft. En dan voor zo'n grote som nog??
Ik heb hem misschien maar anderhalve match met Polen zien spelen op het WK, maar wel specifiek op hem gelet wetende dat hij een Anderlecht-verleden heeft, en ik kan hem echt geen grote kwaliteiten toedichten.

Als Anderlecht geld, vertrouwen en niveau had gehad in al die Coucke-jaren en de jonge spelers wat geduld hadden, konden we nu spelen met

Verbruggen
Sambi - Lavia
Nasri/Vlap/Zulj

Godverdomme Marc ge had gewoon direct al uw geld erin moeten pompen en Kompany laten doen.
Stanciu op de 10 aub
Svilar, Bornauw, Tresor, Trezeguet, Doumbia, Faes en Lukebakio of Bastien zetten we op de bank 😊 Hopelijk moeten we El Hadj nie nog toevoegen
Gomez voor 13milj naar City ook kleingeld eigenlijk

Verbruggen
Sambi - Lavia
Nasri/Vlap/Zulj

Als we huidige Nasri zien rond lopen zou ik die snel uit mijn dream team halen.
En Vlap en Zulj hebben toch ook nooit weten overtuigen? Dan zie ik in dit team liever een Cullen en Sergio Gomez.

Anders wel een mooi team waar ik ons wel prijzen met zag pakken.
Maarjah de realiteit is spijtig genoeg anders.

Terug
Bovenaan