Malaise bij Anderlecht

De Denen willen attractief voetbal maar wel met spelers die fysiek top zijn , dus volledig het tegenovergestelde van Mazzu , want naart schijnt trainde die er niet op .
Laat die 2 Denene maar effe hun werk doen , goede communicatie ook , vind ik toch wel een groot voordeel
Over Woutertje ga ik me niet meer druk maken , man heeft er geld ingepompt , so be it .

Ik loop ook regelmatig op de busparking in Brugge rond, maar die meningen daar draaien toch ook met wind.

"Lammens zou beter spelen in plaats van Mignolet "
"Vanaken is overrated en zou beter banken"
"Ze moeten versterkingen halen, maar als er een vaste speler eens op de bank zit moet de trainer buiten omdat hij de competitie niet serieus neemt"

Ik geloof zelf niet dat er ook maar supporter een beter beeld heeft van de financiën en interne werking dan bijvoorbeeld WVDH laat staan een beter beleid uitstippelen.

Was dat spandoek voor Peter Verbeke ook niet ondertekend door dezelfde groepering als degene die nu kloeg over Verbeke en VDH?
Het gaat niet over het financiële. Iedereen weet dat het spaarzaam moest zijn.

Als je voor het beleid geen vertrouwen hebt om VK zeggenschap te geven ben je onbekwaam.
Als je denkt dat het een goed idee is om Mazzu aan te stellen “om de lijn-VK verder te zetten” ben je onbekwaam.
Als je Kindermans ontslaat omdat Neerpede volgens jou het probleem is van onze situatie ben je onbekwaam.

Blijkt dat nog een en dezelfde persoon te zijn, voor elk van die dingen moest hij al buiten liggen.

Over die financiën moet hij bovendien niet klagen met al die prestigetransfers die hij er persoonlijk doorjoeg, en de vele ontslagpremies die hij veroorzaakte. Om waar te staan? Zijn 10 stappen achteruit gegaan.

En ja, Verbeke is door de mand gevallen als CEO, da’s duidelijk.

En veel supporters leven in de waan van de dag, I know. Maar ze hebben een kapitale fout gemaakt om Kindermans en Neerpede aan te vallen. Zei ik toen al. Mauves Army en co leven daar bij wijze van spreken. En dat is een fanatiek, groot invloedrijk deel van het stadion. Ze eisten zijn ontslag en doen dat nog steeds.

Dat komt nooit meer goed. Van gedacht veranderen moesten de resultaten beteren? Dat zou bij sommigen kunnen werken. Maar WVDH krijgt die niet meer rechtgetrokken. Is hij niet bekwaam voor. Mark my words.

Ik merk aan de reacties rond die open brief
Sta jij zelf achter de manier waarop die brief is opgesteld?
Want ondanks goede bedoelingen kan je dat toch moeilijk serieus nemen?
Is er echt niemand die zoiets op een intelligentere manier op papier kan zetten?

Ik zie trouwens dat er al twee groeperingen afgevallen zijn tov de vorige brief :unsure:

Is er echt niemand die zoiets op een intelligentere manier op papier kan zetten?

Ik zie trouwens dat er al twee groeperingen afgevallen zijn tov de vorige brief :unsure:

De manier waarop kon uiteraard beter. En jammer dat daarop wordt gefocussed. Maar de boodschap sta ik wel achter. Wouter MOET echt weg. Zijn cultuuromslag gaat er komen als die hier nog lang zit, en die gaat Anderlecht geen deugd doen.

Kindermans en Kompany wegpesten is blijkbaar ok voor sommigen, en Vandenhaute wordt zelfs als redder van Anderlecht gezien voor een deel supporters. Terwijl hij dat geld dat hij erin heeft gestoken al grotendeels heeft verpist met al zijn blunders.

En mss zijn er Idd ook supportersgroepen die iets vatbaarder zijn voor de praatjes en het gemanipuleer van Vandenhaute? Alleszins wel respect voor de mensen die druk blijven zetten op die bietekwiet.

Deze brief is echt lachwekkend. Volgens mij eerder samengesteld door een paar mensen. Mijn kameraad is een van de hoofden van de fan board en die zegt toch eerder niks met die brief te maken te hebben. Zou me niet verbazen dat dit gewoon enkel door Mauves Army is opgesteld. In ieder geval haalt het niks uit om elke weken zoiets te doen. Dat weet toch iedereen. Fan board had al gezegd dat ze Fredberg ook wat tijd gingen geven

2 weken geleden kwamen ze officieel met dit buiten : https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/1063317/.html

Als je dan effectief 2 weken opnieuw zoiets mee opstelt is de geloofwaardigheid helemaal weg

De hooligans staan er niet meer tussen, goed toch?
De manier waarop is inderdaad onnozel hoor. Dt-fouten, onderlijningen, etc.

Maar zelf ben ik blij dat ze zich niet met het kluitje in het riet hebben laten sturen en de druk blijven aanhouden.

Deze brief is echt lachwekkend. Volgens mij eerder samengesteld door een paar mensen. Mijn kameraad is een van de hoofden van de fan board en die zegt toch eerder niks met die brief te maken te hebben. Zou me niet verbazen dat dit gewoon enkel door Mauves Army is opgesteld. In ieder geval haalt het niks uit om elke weken zoiets te doen. Dat weet toch iedereen. Fan board had al gezegd dat ze Fredberg ook wat tijd gingen geven

2 weken geleden kwamen ze officieel met dit buiten : https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/1063317/.html

Als je dan effectief 2 weken opnieuw zoiets mee opstelt is de geloofwaardigheid helemaal weg
Iedereen mag er het zijne van denken maar imo is WVDH het grote probleem en kruipt de club niet recht voor die weg is.
Fredberg of geen Fredberg.

Iedereen mag er het zijne van denken maar imo is WVDH het grote probleem en kruipt de club niet recht voor die weg is.
Fredberg of geen Fredberg.
De problemen zijn toch al veel langer bezig.. zelfs nog voor Wouter bij Anderlecht zat. Het is makkelijk om het nu op 1 man te schuiven. Gooi die buiten en zet er morgen weeriemand anders. Dan kan je 5 maanden later alweer hetzelfde doen. Die constante stoelendans in elk linie van de club is het grote probleem. Geen enkel bedrijf overleeft zoiets. De 2 laatste seizoen onder Vandenstock voelde je al aan dat het niet meer goed zat in de club. Zelf het laatste seizoen met de titel onder Weiler voelde je aan alles dat het bergaf aan het gaan was. Het seizoen voor Weiler begon heb ik er na 15 jaar de brui aan gegeven als abonnee. Dat seizoen begon ik mijn club stilaan niet meer te kennen

Voor de mensen die denken dat alles is opgelost door Wouter buiten te gooien gaan nog lelijk verschieten als die morgen zou vertrekken. Anderlecht komt de eerste jaren niet meer terug, als het al ooit gaat gebeuren. En dat is gewoon realisme in mezelf

Laatst bewerkt:
Tijdens HvH was HvH het grote probleem, en moest hij weg.
Tijdens Coucke was Coucke het grote probleem, en moest hij weg.
Tijdens WVDH is WVDH het grote probleem, en moet hij weg.

Ik denk dat de Anderlechtsupporters onder ogen moeten komen dat de goede tijden niet meteen zullen terugkeren. Als Coucke en VDH en co zich allemaal terugtrekken en de club van de hand doen omdat ze het beu zijn, welke Belg gaat er nog goesting in hebben om zich in dat wespennest te begeven? Hoeveel van het DNA gaat er over schieten als een Arabier of Chinees de boel komt overnemen?

Voor de mensen die denken dat alles is opgelost door Wouter buiten te gooien gaan nog lelijk verschieten als die morgen zou vertrekken. Anderlecht komt de eerste jaren niet meer terug, als het al ooit gaat gebeuren. En dat is gewoon realisme in mezelf
Dat denkt toch niemand? Maar lijkt mij echt wel broodnodig om terug de goeie weg uit te gaan.

De club heeft idd stabiliteit nodig, maar niet de stabiliteit van een bemoeizieke voorzitter, al dan niet "uitvoerend" die niets van voetbal snapt, en weigert naar de juiste mensen te luisteren.

Tijdens HvH was HvH het grote probleem, en moest hij weg.
Tijdens Coucke was Coucke het grote probleem, en moest hij weg.
Tijdens WVDH is WVDH het grote probleem, en moet hij weg.

Ik denk dat de Anderlechtsupporters onder ogen moeten komen dat de goede tijden niet meteen zullen terugkeren. Als Coucke en VDH en co zich allemaal terugtrekken en de club van de hand doen omdat ze het beu zijn, welke Belg gaat er nog goesting in hebben om zich in dat wespennest te begeven? Hoeveel van het DNA gaat er over schieten als een Arabier of Chinees de boel komt overnemen?
Coucke heeft van mij nooit weggemoeten. Is maar heel eventjes kort eens geviseerd door een klein groepje. Met Verschueren JR kon ik trouwens ook best leven en zelfs in Arnesen meer vertrouwen dan dit.

Wie de oplossing nog kan zijn weet ik ook niet maar ik weet wel wie het niet is. De situatie waarin we zitten spreekt toch voor zich zeg. Ik snap dat jullie Clubsupporters hopen dat dit nog lang duurt maar dit gaat niet bepaald een goeie richting uit of zo.

Coucke heeft van mij nooit weggemoeten. Is maar heel eventjes kort eens geviseerd door een klein groepje. Met Verschueren JR kon ik trouwens ook best leven en zelfs in Arnesen meer vertrouwen dan dit.

Wie de oplossing nog kan zijn weet ik ook niet maar ik weet wel wie het niet is. De situatie waarin we zitten spreekt toch voor zich zeg. Ik snap dat jullie Clubsupporters hopen dat dit nog lang duurt maar dit gaat niet bepaald een goeie richting uit of zo.
De situatie is zeker niet goed. Maar je gaat zulke debiele brieven toch niet openbaar maken op een belangrijke matchdag waar je de punten moet pakken terwijl de spelers en bestuur in de bus onderweg zijn. Bij mij is dat toch een gebrek aan verstand. Ik zou ook niet liever hebben dat Anderlecht opnieuw de topploeg is van weleer. Maar hoe het nu gaat tussen bestuur, fans en spelers gaat dat er nooit meer van komen

Ik vind dat niet voor zich spreken. Dat ik sympathisant ben van Club Brugge en enig leedvermaak voel bij de situatie bij Anderlecht doet daar niets van af. Ik hoop ook dat Anderlecht zich herpakt. Net als een Standard bijvoorbeeld. Voor het voetbal en de spanning in de competitie is dat toch fijner. Als ik reageer op jou, reageer ik dan ook als neutrale buitenstaander.

Ik wil alleen maar zeggen: er wordt door jou en veel supporters totaal niet meer rationeel gereageerd. Ik heb Anderlechtsupporters de laatste 10 jaar niet anders zien doen dan afgeven op hun bestuur. Dat ondertussen al de ene wissel na de andere heeft gekend. Neen, het gaat niet de goede richting uit. Maar WVDH naar de uitgang bewegen lijkt mij, als buitenstaander, puur uit emotionele en niet uit rationele overwegingen. Ik denk dat je met hem de laatste kans hebt om ofwel niet failliet te gaan, ofwel door een of andere sjeik opgekocht te worden. Dat is de richting waar jij en de supporters achter die brieven de club aan het uitsturen zijn. Imo.

De situatie is zeker niet goed. Maar je gaat zulke debiele brieven toch niet openbaar maken op een belangrijke matchdag waar je de punten moet pakken terwijl de spelers en bestuur in de bus onderweg zijn. Bij mij is dat toch een gebrek aan verstand. Ik zou ook niet liever hebben dat Anderlecht opnieuw de topploeg is van weleer. Maar hoe het nu gaat tussen bestuur, fans en spelers gaat dat er nooit meer van komen
Ok maar het gaat de hele tijd over vorm, spellingsfouten of tijdstip.

Bij mij primeert de inhoud. De rest vind ik van minder groot belang.

Ik vind dat niet voor zich spreken. Dat ik sympathisant ben van Club Brugge en enig leedvermaak voel bij de situatie bij Anderlecht doet daar niets van af. Ik hoop ook dat Anderlecht zich herpakt. Net als een Standard bijvoorbeeld. Voor het voetbal en de spanning in de competitie is dat toch fijner. Als ik reageer op jou, reageer ik dan ook als neutrale buitenstaander.

Ik wil alleen maar zeggen: er wordt door jou en veel supporters totaal niet meer rationeel gereageerd. Ik heb Anderlechtsupporters de laatste 10 jaar niet anders zien doen dan afgeven op hun bestuur. Dat ondertussen al de ene wissel na de andere heeft gekend. Neen, het gaat niet de goede richting uit. Maar WVDH naar de uitgang bewegen lijkt mij, als buitenstaander, puur uit emotionele en niet uit rationele overwegingen. Ik denk dat je met hem de laatste kans hebt om ofwel niet failliet te gaan, ofwel door een of andere sjeik opgekocht te worden. Dat is de richting waar jij en de supporters achter die brieven de club aan het uitsturen zijn. Imo.
Er werd bena nooit geschoten op het bestuur toen Kompany er was .
Het is gewoon stijl bergafwaarts gegaan , met de perconferenties van Wouter : Cultuuromslag
komt daarbij , Ontslag Kompany , Mazzu , ect
Het is gewoon een opeenstappeling van achterlijke beslissingen .

Het gaat bij WVDH toch ook over rationele overwegingen. Anderlecht was op de terugweg en hij heeft dat eigenhandig om zeep geholpen door eerst Kompany buiten te pesten (eerst intern geprobeerd en dan via de media) en nu hetzelfde te proberen met Kindermans (met als gevolg dat er al veel jeugdspelers vertrokken zijn). Hij bespeelt de media al maanden om zichzelf en zijn luitenanten buiten schot te houden zodat het lijkt dat de problemen liggen aan ofwel Kompany ofwel aan Neerpede. Hoe hij op enkele maanden tijd de ploeg nog veel dieper heeft geduwd door de ene stommiteit na de ander slaat toch gewoon alles

En ons gezaag op Van Holsbeeck was toch meer dan terecht?
Op Coucke in het begin ook, met zijn gepruts met Devroe.
Wat is er trouwens niet rationeel aan, Kompany wegsturen en vervangen door Mazzu slaat nergens op, wat achteraf ook bleek.
En Kindermans ontslaan je reinste waanzin.

Als die sjeik Kompany terug haalt en hem de sleutels van de club overhandigt, ga ik elken dag tanken aan zijn naftstation. Ik wil er zelfs op sandalen rond de Ka'bah voor sloffen.

Terug
Bovenaan