Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jelle Vossen en ontploft , dat zijn twee woorden die ik nooit in één zin dacht te zien... Die heeft één topseizoen gespeeld in de BE competitie en is daarna door de mand gevallen.Er zijn toch genoeg spelers die als groot talent geboekt stonden maar waar het er eerst, op jonge leeftijd, niet echt lijkt uit te komen maar op (iets) latere leeftijd toch heel nuttig blijken te zijn bij een (top)ploeg. Genre Mats Rits of zelfs een Jelle Vossen, die ook pas vanaf zijn 21ste is ontploft.
Trossard is een beetje de uitzondering op de regel. Een Dries Mertens is bvb ook pas echt beginnen renderen op oudere leeftijd.Trossard heeft wel de voor hem goede beslissing gemaakt om een tijdelijke stap terug te zetten toch?
Wie heeft het over De Rode Duivels?Jelle Vossen en ontploft , dat zijn twee woorden die ik nooit in één zin dacht te zien... Die heeft één topseizoen gespeeld in de BE competitie en is daarna door de mand gevallen.
Ik hoop dat we gezien de talenten die de laatste 10j zijn opgestaan bij de Rode Duivels de lat toch iets hoger mogen leggen dan Jelle Vossen?
Het niveau Rits , explain .Wie heeft het over De Rode Duivels?
Ik had het over spelers die als groot talent stonden geboekt maar pas op wat latere leeftijd doorbraken en gewoon nuttig blijken te zijn voor een Belgische ploeg.
Met alle respect, maar El Hadj werd hier al zowat afgeschreven op zijn 21ste, maar als die alsnog het niveau van een Mats Rits zou halen zou RSCA die denk ik best goed kunnen gebruiken. Alsof RSCA nu enkel moet of kan mikken op spelers die het niveau van de Rode Duivels halen, die tijden zijn toch wel al even gedaan daar. Ze zouden een spits van het niveau Vossen in zijn prime nu denk ik ook best goed kunnen gebruiken.
Talentvolle speler die zijn basisplaats heeft bij de top in de JPL. Koorknaap en honkvast, anders zat die in het buitenland.Het niveau Rits , explain .
Zo heb j er veel lopen natuurlijk in de JPL , honkvast ok maar is wel veel gebleseerdTalentvolle speler die zijn basisplaats heeft bij de top in de JPL. Koorknaap en honkvast, anders zat die in het buitenland.
Veel? Is nu 1x langdurig uit geweest met een gescheurde kruisband ja. Voor de rest helemaal niet veel blessures.Zo heb j er veel lopen natuurlijk in de JPL , honkvast ok maar is wel veel gebleseerd
Doorgaans basisspeler op het middenveld van de beste Belgische ploeg van de laatste 5/6 jaar. El Hadj wordt nu zowat afgeschreven blijkbaar, maar het kan gerust zijn dat die bij Genk toch bevestigt en een meer dan deftige carrière heeft. En dan zou RSCA die dus heel goed kunnen gebruiken.Het niveau Rits , explain .
El Hadj werd afgeschreven door het bestuur /trainer , denk niet door velen supporters , ik allezins toch niet .Doorgaans basisspeler op het middenveld van de beste Belgische ploeg van de laatste 5/6 jaar. El Hadj wordt nu zowat afgeschreven blijkbaar, maar het kan gerust zijn dat die bij Genk toch bevestigt en een meer dan deftige carrière heeft. En dan zou RSCA die dus heel goed kunnen gebruiken.
Stond overigens toen die naar Ajax ging geboekt als één van de grootste Belgische talenten ooit. Dat is er dus niet uitgekomen, hij werd op zijn 20ste ook zowat afgeschreven, maar uiteindelijk heeft die in België dus wel nog een heel mooie carrière gehad.
Zo heb j er veel lopen natuurlijk in de JPL , honkvast ok maar is wel veel gebleseerd
| 21/22 | Kruisband gescheurd | 1 mei 2022 | 1 jan. 2023 | 245 dagen | 32
|
| 20/21 | Coronavirus | 17 feb. 2021 | 6 mrt. 2021 | 17 dagen | 4
|
| 12/13 | Rugproblemen | 1 jul. 2012 | 2 sep. 2012 | 63 dagen | 3
|
Kindermans blijft denk ik ( die wil meer pree en meer inspraak ) , Veldman zie ik nog vertrekken .Ajax met verregaande interesse in Kindermans en Veldman .
Inderdaad. Mogelijks een kapitaalverhoging van 14 miljoen euro voor transfers en het behouden van Verbruggen en Debast.Vandaag trouwens ook raad van bestuur zeker?
Kindermans blijft denk ik ( die wil meer pree en meer inspraak ) , Veldman zie ik nog vertrekken .