Niet teveel oefenen, ik heb liefst mensen die het slechter doen als ik.Ik heb ondertussen een online abo en al paar matchkes online gespeeld. Nog niet kunnen winnen maar toch regelmatig 2e of 3e.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet teveel oefenen, ik heb liefst mensen die het slechter doen als ik.Ik heb ondertussen een online abo en al paar matchkes online gespeeld. Nog niet kunnen winnen maar toch regelmatig 2e of 3e.

En ik wil niet laatste zijnNiet teveel oefenen, ik heb liefst mensen die het slechter doen als ik.![]()

Vanavond kan ik wss wel even joinen, zonder headset weliswaar, want het is The Voice op TV.Vandaag zou moeten lukken als er gespeeld wordt, al is rond dat uur natuurlijk ook Thuis op TV...
Zaterdagavond zal niet lukken, dan moet ik mij uitsloven voor moederdag![]()

”

Ik zou graag de week van 7 juni een eventje organiseren. Yurf heeft al laten weten dat dat voor hem niet past die week.
@Mr. Rager Wil jij eens belijken welke avond voor jou kan en stemmen in de poll?
Dan kan het event vanavond of morgen op de frontpage voor eventueel nog wat extra deelnemers te genereren.