Hahaha, minuut 53:00, epische agressiekreet!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
highlights blijven permanent onlineGeclipped voor hergebruik! Hoe lang blijft dat online?
Ziet ernaar uit dat ik ze toch weer allemaal te vreten heb gekregenIk ben klaar voor schellekes!!
Wait what (oi22)

Wie goesting heeft om mee te doen, morgenavond om 21 uur!Helaas wel. Maar een family abonnement kost op jaarbasis niet gigantisch veel, rond de 30 euro?Is hiervoor Nintendo Online nodig? Heb nog maar recent een switch en speel eigenlijk nooit online erop.
Ik zal eens moeten kijken. Om de hoeveel tijd wordt er zo samen gespeeld en wanneer staat de volgende gepland?Helaas wel. Maar een family abonnement kost op jaarbasis niet gigantisch veel, rond de 30 euro?

Ik zal er wel eens mee babbelen.Yep, ik zal binnenkort meedoen. Ik weet het wel graag een paar dagen op voorhand, kwestie dat ik me beetje kan organiseren (kleine kinderen, vriendin die niet pro-gamen is).

Ja hé! Dat was ook mijn idee. Ge ziet, de volhouders die hier blijven smeken bereiken soms nog iets.zijn we op weg om een grotere groep te kunnen samenstellen? Zou leuk zijn!