Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo heb ik ze graag.Ik heb Mario Kart pas gekregen en heb dus helemaal geen ervaring![]()

U excuseren voor kapotte image embeds is inderdaad terecht

Don't worry, I'll pop your cherryIk wil ook wel meedoen als ik mag!
Ik heb Mario Kart pas gekregen en heb dus helemaal geen ervaring![]()

Was heel plezant gisteren! Serieus pak slaag gekregen, er zat duidelijk een laagje roest op m'n skills...
Sorry dat ik na 2 cups al weg was, maar mijn controller was leeg en heb geen reserve... Volgende keer laad ik alles op voorhand op.
Wie is Mr. Rager hier op het forum? Die kon er wat van.![]()

Met moto's kan ik echt niet spelen. Ik ben normaal meestal top 3 (en regelmatig eens een cup winnen), maar gisteren telkens 4e, dacht ik.Het klikte tussen mij en mijne moto
De keer hiervoor ging het absoluut niet zo goed en was ik nooit eerste. Toen was er ook wel meer volk
Wanneer doen we nog eens?

Ik die mezelf eens zeldzaam in beeld zie komen bij de grote jongens vooraan:Het was wel tof ja ^^
Eventjes bekeken, leek me inderdaad leuk. Spijtig genoeg heb ik enkel nog de N64 staan met mario kartHet was wel tof ja ^^

Achteraan was het toch ook nek-aan-nek met @BlackOccult ?Ik die mezelf eens zeldzaam in beeld zie komen bij de grote jongens vooraan: