Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ook toegevoegd. Wil graag eens mee spelen, maar zal wss heel moeilijk zijn met mijn werkuren. (Vaak late diensten en nachten.)Zo heb ik ze graag.
Bij MK toch.
Nog 2 details:
- Vergeet mij niet toe te voegen, anders vind je onze lobby niet: SW-5777-0196-5984,
- Je hebt een online abonnement van Nintendo nodig om mee te kunnen doen.
Uhu uhu...Ik wou er al niks van zeggen
BlackOccult haar internet zal even in een dipje gezeten hebben.

Wat is die online expansion?Ja, kon evengoed een nieuwe MK geweest zijn maar nu dus paid DLC... of the nintendo online expansion
Wat is die online expansion?
binnenkort. Het duurt tot 2023 voor je alle tracks hebt![]()
What you need to know about the new Nintendo Switch Online + Expansion Pack membership plan. - News - Nintendo Official Site
Looking to level up? You may want to check out the new Nintendo Switch Online + Expansion Pack membership plan! In addition to all the benefits of a Nintendo Switch Online membership, you can play a selection of Nintendo 64™ games as well as retro S…www.nintendo.com
Betaal je een hogere prijs voor Nintendo Online abbonnement dan krijg je toegang tot Animal Crossing DLC, Nintendo 64 emulator en Sega Genesis. Maar in dit lijstje komen binnenkort dus de MK tracks bij.
Graag.Binnenkort nog eens spelen?

Voor mij goed.Graag.
Ik heb het in de groep gegooid, donderdag 3 maart zou voor de meesten van ons alvast passen (Tyfius, JohnnyRicoMC, Cerulean, xAnyana).
Past dat voor jullie? @Yurf @pardal @Bernie.be @Mr. Rager
Ik heb Nintendo Online, maar kreeg vorige keer foutmeldingen. Kon met niemand verbinden.Moest dieje @StanTem zijn Nintendo lidmaatschap nu eens in orde brengen he![]()
Graag.
Ik heb het in de groep gegooid, donderdag 3 maart zou voor de meesten van ons alvast passen (Tyfius, JohnnyRicoMC, Cerulean, xAnyana).
Past dat voor jullie? @Yurf @pardal @Bernie.be @Mr. Rager