Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeg mij dat gisteren ook af of daar überhaupt verschil op zit? Merk het toch niet echt.
Heb wel een aantal generaties MK overgeslagen - maar ik herinner mij bij Mario Kart 64 wel dat zo'n Bowser of Donkey het meer moesten hebben van hun gewicht (botsen was in hun voordeel) en top speed, terwijl zo'n Toad of Peach het meer had van agility en acceleration. Dat lijkt nu geen ding meer te zijn?
Huh ik weet als ik geraakt word meteen van plaats 1 naar 10-12 zakWat ik momenteel niet snap, is hoe iemand geraakt wordt en dan verder stuitert zonder enige vertraging. Valt zelfs niet in te halen..

Direct een paddenstoel activeren?Wat ik momenteel niet snap, is hoe iemand geraakt wordt en dan verder stuitert zonder enige vertraging. Valt zelfs niet in te halen..
Als ik dan toch iets ‘negatiefs’ moet zeggen: Jammer dat alle achtergrond in een mist lijkt te liggen. Bij MK 8 was dat niet zo denk ik.
Maniac. Ik heb nu alles in 100cc gespeeld. (Niet alles 3sterren)Gij hebt daar tijd voor? Ben al blij als ik rondkom.
Alle 50 en 100cc grand prixs heb ik 3 star gold. 150cc nog niet gelukt.
Vroeger bij n64 zat daar idd veel meer verschil tussen. Ge kunt dus idd de stats bekijken per voertuig maar je merkt zo goed als geen verschil vind ikVroeg mij dat gisteren ook af of daar überhaupt verschil op zit? Merk het toch niet echt.
Heb wel een aantal generaties MK overgeslagen - maar ik herinner mij bij Mario Kart 64 wel dat zo'n Bowser of Donkey het meer moesten hebben van hun gewicht (botsen was in hun voordeel) en top speed, terwijl zo'n Toad of Peach het meer had van agility en acceleration. Dat lijkt nu geen ding meer te zijn?
Vroeger bij n64 zat daar idd veel meer verschil tussen. Ge kunt dus idd de stats bekijken per voertuig maar je merkt zo goed als geen verschil vind ik
Hier de eerst 2 150cc (50 en 100 heb ik allemaal) geen idee of er spoilers zijn, maar gaat er nog iets gebeuren als je alle Cups 150cc 3 sterren hebt?

Eindelijk alle cups 3 sterren op 150cc. Mijn tactiek was elke race tot de laatste ronde tussen de 3e en 5e plaats te hangen (betere wapens) en om dan de laatste ronde er vollenbak voor te gaan. De blauwe schelpen zijn te brutaal om eerder voor de 1e plaats te gaan![]()
Hier de eerst 2 150cc (50 en 100 heb ik allemaal) geen idee of er spoilers zijn, maar gaat er nog iets gebeuren als je alle Cups 150cc 3 sterren hebt?![]()
Ik ben direct begonnen bij 150cc
Heb je dan ook de mogelijke rewards van 50 en 100? Of moet je die apart spelen?
Wtf! Ik wist niet dat er een rewind was.Ga dat straks ook eens proberen, ben wel de snelste en weet dat ik een item achter me moet houden als defense, maar die blue shells. Als je geen super horn of paddestoel hebt is alleen rewind een mogelijkheid, maar dat wil ik niet gebruiken.
Denk dat het een techniek is om een speed boost paddenstoel te gebruiken NET voor de blauwe shell naar beneden knalt. Zo kan je de impact voor zijn.Wtf! Ik wist niet dat er een rewind was.
En welke paddestoel is nog nuttig tegen die blue shell?
Wtf! Ik wist niet dat er een rewind was.
En welke paddestoel is nog nuttig tegen die blue shell?
Ja, maar probleem is een beetje dat je bijna nooit een paddenstoel krijgt als je vooraan rijdt.Denk dat het een techniek is om een speed boost paddenstoel te gebruiken NET voor de blauwe shell naar beneden knalt. Zo kan je de impact voor zijn.
Is zelfs nooit in me opgekomen om dat te proberen.Denk dat het een techniek is om een speed boost paddenstoel te gebruiken NET voor de blauwe shell naar beneden knalt. Zo kan je de impact voor zijn.