Masters of Madness

Kenpachi

Well-known member
Crowdfunder FE
Eerste aflevering (of wedstrijd) van Masters of madness gezien. Een zaalvoetbalwedstrijd op redelijk hoog niveau wat opgesmukt met regels, 'speciallekes' en BV-coaches om wat entertainment te brengen. Commentaar ala containercup. Ik vond het wel goed eigenlijk. Boeiender dan een gewone voetbalmatch alleszins.

Eerste aflevering (of wedstrijd) van Masters of madness gezien. Een zaalvoetbalwedstrijd op redelijk hoog niveau wat opgesmukt met regels, 'speciallekes' en BV-coaches om wat entertainment te brengen. Commentaar ala containercup. Ik vond het wel goed eigenlijk. Boeiender dan een gewone voetbalmatch alleszins.
Toevallig net ook op YouTube voorgeschoteld gekregen en beginnen kijken. Wel lekkere eerste wedstrijd :D

Alle afleveringen van Master Of Madness die momenteel online staan gezien. Geniaal concept en legit ook gewoon toffe wedstrijden om naar te kijken.

Dit weekend alle wedstrijden van de eerste speeldag gezien. Inderdaad wel een tof concept met best een deftig niveau en een gezonde mix tussen sport en entertainment.

Vond het niet geweldig, sommige regels slaan ook nergens op en dan zitten daar weer wat aanstellers bij zoals gewoonlijk

Voor mij gewoon een heel leuk concept, hoge entertainment waarde toegevoegd aan een sport die ik leuk vind.

Ik vond er niks aan.
De obligate schreeuwerige BV's langs de kant, genre Verheye, helpen al niet.
Voor de rest een te hoog niveauverschil tussen de spelers onderling.
Geef mij maar het origineel. Ik word oud.

Cva wel, beetje geforceerd mss wel allemaal, en niet alle boosters zijn even leuk, maar toch al knappe goals en leuke matchkes gezien.

En Sonck die zwaar verliest, terwijl hij als enige echt aan het coachen was en toch denkt dat ie het voetbal uitgevonden heeft soms... haha :laugh:

En Sonck die zwaar verliest, terwijl hij als enige echt aan het coachen was en toch denkt dat ie het voetbal uitgevonden heeft soms... haha :laugh:
Dat was ik ook aan het denken tijdens die wedstrijd, zijn ploeg had misschien beter gespeeld zonder zijn constante coaching.

Heb ook alle vier de matchen gezien. Vond het op zich wel leuk en ook best wel goed gedaan qua omkadering maar tegelijkertijd heb ek nu niet zoiets van dak hier elke week naartoe zou kijken (allez, nu toch nog ni). Uiteindelijk bestaat er ook al zoiets als zaalvoetbal/futsal en minivoetbal. In feite bestaat het zelfs al: Garrincha. Moest het om goals en snelle acties gaan, zouden zaalvoetbalmatchen veel meer kijkers lokken maar uiteindelijk staat da ook gewoon zwaar in de schaduw van het gewone voetbal. Het is juist die spanning van die ene goal (ook al is het vaak een zaadpartij met teams die elkaar cancelen) die het 'm doet.

Ik vind het leuk als een extra tussendoor. Denk dat het samenspel alleen maar zal beteren naarmate de competitie vordert. Het valt me wel op dat bepaalde boosters onvoldoende gebruikt worden. Keeper die de handen niet mag gebruiken = blijven ze laag schieten, sniper waar ze crosshair op doel zetten = schieten ze niet naar..

Denk dat het soms ook te hectisch is voor de spelers.

Ik heb de eerste aflevering gezien en daar begon eigenlijk meteen de match. Zijn er al ergens afleveringen geweest over hoe de teams werden samengesteld, wie de spelers zijn, de inbreng van de "coaches" enzoverder? Want nu was het wel heel random.

Ik vind het niet geweldig. Het is vaak "te". Wel ideaal om op de achtergrond op te zetten.

1 aflevering gekeken en lijkt eerder op voetbal voor de tiktokgeneratie die constant impulsen of iets nieuws moet hebben om de aandacht er bij te houden.
Zal mss sporadisch nog eens kijken, maar niets voor mij denk ik.

Ik ben fan, heb al paar keer gespeeld op Garrincha in Antwerpen.

Altijd plezant met boarding spelen.

Ik ben fan, heb al paar keer gespeeld op Garrincha in Antwerpen.

Altijd plezant met boarding spelen.
Ook al paar keer meegedaan met zo'n garrincha tornooike toen dat ook nog in Brugge was. Superleuk & intens om zelf te doen en daarin te zitten maar om daar als buitenstaander naar toe te kijken zonder da ge echt invested zijt, dunno.

Terug
Bovenaan