Deze thread werd afgesplitst uit algemene discussies.

Maar wat ik me nu serieus afvraag, hoe raak je zo door je examen? Je moet daar toch kunnen parkeren?
En dan ook tegenliggers vd baan duwen omdat je denkt dat je al tegen de borduur zit ook al is er nog een meter?Parallel parkeren wegens gebrek aan dieptezicht.
Ik schat afstanden veel korter in dan ze in werkelijkheid zijn. Dus als ik denk dat ik er bijna tegen zit, heb ik in realiteit vaak nog 80cm over of zo. Omdat parallel parkeren doorgaans gebeurt in straten met doorgaand verkeer waar ik dus geen 7 manoeuvres kan maken met 3x uitstappen om te kijken hoeveel plaats ik nog heb... parkeer ik me enkel aan garagepoorten zodat ik altijd 1 kant "vrij" heb, ofwel rij ik een blokje om om te zien waar ik wel comfortabel kan parkeren.![]()

Maar wat ik me nu serieus afvraag, hoe raak je zo door je examen? Je moet daar toch kunnen parkeren?
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was dus snel geleerd om mijn raam of spiegel te oriënteren tegenover de lengte van een hekken om dan over te draaien.

Maar ik vond het gewoon creepy as hell om met zo een gevaarte te rijden én dan nog eens 6 tot 9 kinderen als extra afleiding achter mij te hebben
)
)
.