Als je dagelijks met de fiets naar het werk gaat hoor je mensen weleens zeggen: "En word je dan niet heel vaak nat"? Om die reden spookte het al even door mijn hoofd om eens een jaar bij te houden hoe vaak ik nu effectief nat wordt. Andere fervente fietsers die zich geroepen voelen mogen uiteraard mee doen. Anders gebruik ik het gewoon als een dagboek waar iedereen in mag kijken
.
Extra info:
- Ik ben zo'n 15 a 20' onderweg, niet super lang dus meer kans om tussen de buien door te rijden.
- Ik werk van dinsdag tem zaterdag, kan dus afwijken van wat andere mensen ervaren.
- Geen thuiswerk.
- Ik heb vaste uren dus een kwartier later vertrekken omdat het regent is er niet bij, moest het extreem hard regenen en ik ga met de auto werken zal ik dit uiteraard als regen meegeven.
- Ik duid een rit als nat aan vanaf dat ik de noodzaak voel een regenbroek aan te doen, simpel.
Kleine tussenstand. Drie dagen gewerkt dit jaar = 6 ritten. 0/6 nat geworden.
.Extra info:
- Ik ben zo'n 15 a 20' onderweg, niet super lang dus meer kans om tussen de buien door te rijden.
- Ik werk van dinsdag tem zaterdag, kan dus afwijken van wat andere mensen ervaren.
- Geen thuiswerk.
- Ik heb vaste uren dus een kwartier later vertrekken omdat het regent is er niet bij, moest het extreem hard regenen en ik ga met de auto werken zal ik dit uiteraard als regen meegeven.
- Ik duid een rit als nat aan vanaf dat ik de noodzaak voel een regenbroek aan te doen, simpel.
Kleine tussenstand. Drie dagen gewerkt dit jaar = 6 ritten. 0/6 nat geworden.