Metroid Prime 4: Beyond

Ben ook niet echt onder de indruk van muis-functionaliteit. Iets wat al sinds 1960 bestaat. :unsure:
Maar ik zie mij dat wel gebruiken om Metroid te spelen.
Dat zou toch beter moeten aanvoelen om te mikken.
Afin, ik heb wel een grote degout om te mikken met controllers.

Ga je dan een plateau op je schoot leggen terwijl je in de zetel speelt?
Of ga je de Switch 2 op tafel zetten en zo gamen?

Ga je dan een plateau op je schoot leggen terwijl je in de zetel speelt?
Of ga je de Switch 2 op tafel zetten en zo gamen?
Zou het gewoon aansluiten op de monitor van mijn PC en dan inderdaad de muis op mijn bureau plaatsen. Met mijn muismat zodat het glad genoeg is.

Iets wat ik natuurlijk niet zomaar voor elk spel zou doen.
Het is toch een handheld en console dus op het einde van de dag liever aangesloten op de grote tv en in de zetel spelen.
Maar een grote moeite is het niet om het een HDMI kabel en stroomkabel te verplaatsen. :D

Zou het gewoon aansluiten op de monitor van mijn PC en dan inderdaad de muis op mijn bureau plaatsen. Met mijn muismat zodat het glad genoeg is.

Iets wat ik natuurlijk niet zomaar voor elk spel zou doen.
Het is toch een handheld en console dus op het einde van de dag liever aangesloten op de grote tv en in de zetel spelen.
Maar een grote moeite is het niet om het een HDMI kabel en stroomkabel te verplaatsen. :D

Hier is het toch kiezen uit bureau of TV. De kabels zijn nogal weggewerkt. Of ik moet 2 AC chargers bijkopen ipv 1.

Maar ik zal die vermoedelijk weer 90+% van de tijd in handheld mode gebruiken.

Dat open world gedoe met toestellen moest wel niet voor mij.

Liever een kleinere interconnected map die heel dense is.

Ja ik vermoed dat dit het grondwerk zal zijn voor de nieuwe structuur van Metroid. Breath of The Wild was hier ook een immense teleurstelling. Terwijl Tears of The Kingdom een meesterwerk is. Al moet ik ooit wel BoTW opnieuw een kans geven. Soms zie ik die eerste bouwblokken niet en gaat alles tegen mijn verwachtingen in. Open world kan ik nog slikken, ziet er ook goed uit, maar dat solitaire karakter en de vrije exploratie is zeker in de 3D games iets dat ik gewoon wens uit de franchise. Terwijl in 2D de lat zo hoog lag met Super Metroid dat een compleet tegendraads relatief lineare Metroid Fusion dan weer verfrissend was. Hielp wel dat die samen uitkwam met Prime.

Zal wel plooien als al de reviews lovend zijn. Maar heel dat Halo auro boosting bullshit is zo'n turn off hier. En dan nog idiote npc's als tutorials. Ugh.

Voor wie hem niet direct op de releasedag moet hebben en enkele dagen kan wachten: op amazon.nl staat ie aan €59,95 (met Franse cover lijkt me) en bestel je voor de eerste keer via de app, kan gaat er nog eens €10 af. Dus €49,95 dan, lijkt me niet slecht :)

voila mijn review is uit. Hij komt soms wat negatief over, maar ik wel echt benadrukken dat ik mij echt wel te pletter heb geamuseerd, zonder twijfel de leukste switch 2 game die ik tot nu toe gespeeld heb. had een half punt tot een punt hoger kunnen scoren hadden ze dat open world gedeelte en die npcs anders aangepakt, maar dat neemt niet weg dat de rest van de game wel evenwaardig is aan zijn voorgangers ;)

Aight. Pre order maar gecancelled. Halo sfeer en companion zooi is mij de gok niet waard.
je gaat er je aan ergeren maar de rest van de game is wel te goed om het te laten liggen :). ik zie dat ze bij ign, waar ze een half uur durende rant na de demo hebben geupload, hun visie hebben aangepast naar dat het toch allemaal zo erg niet is en wel meevalt.

Laatst bewerkt:
Goh jah, het lijkt me wel een noodgebonden kwestie om de franchise naar een groter publiek te brengen. Ik ga het haten, maar als we binnen twee jaar het "ToTK" equivalent krijgen en er zijn een hoop nieuwe fans bij, des te beter.

Moest 2025 niet zo stacked staan had ik sowieso wel op launch gekocht. Maar toch is eerst de originele trilogy opnieuw spelen.

Terug
Bovenaan