DwightSchrute
Well-known member
Dus waar bespreken we dan streaming services voor games ?PlayStation Plus of PS Now hebben ook geen eigen topic.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus waar bespreken we dan streaming services voor games ?PlayStation Plus of PS Now hebben ook geen eigen topic.
Ik maakte de vergelijking voor 2022. De exclusieve line-ups lijken me dit jaar gelijk opgaand van kwaliteit. Uiteraard nog veel TBA en reviews afwachten, maar puur 'op papier' bekeken.
We moeten ook niet doen alsof 2021 voor Playstation een goed jaar was. Bekijk menig top 10 / top 20 lijstje en het komt op hetzelfde neer. Het is Returnal / Ratchet & Clank voor PS vs Forza Horizon / Halo Infinite voor Xbox. Die laatste prijkt bijna op elk lijstje op nummer 1. Toch straf voor een 'half spel'.
Weet niet welke lijstjes dit zijn maar halo infinite op 1, wanneer je forza flight simulator en psychonauts 2 hebt die beter waren dan halo.
Beste games waren in veel lijstjes
disco elysium final cut
It takes 2
Final fantasy endwalker
Je ziet precies andere lijstjes dan ons. Halo Infinite staat bijna nergens op 1. Oké, af en toe, maar da's bij de andere games ook zo.Google top 10 games 2021
De ganse eerste pagina
Je ziet precies andere lijstjes dan ons. Halo Infinite staat bijna nergens op 1. Oké, af en toe, maar da's bij de andere games ook zo.

![]()
Zack Zwiezen's Top 10 Games Of 2021 - Kotaku
It was a year where unexpected games like Guardians of the Galaxy and Forza Horizon 5 took over my brainkotaku.com
![]()
Top 10 beste games van 2021 - De pareltjes van 2021
Wij zetten de tien beste games van 2021 voor je op een rijtje. Dit zijn de games die je echt niet mag missen uit 2021!www.xgn.nl
![]()
The 10 Best Video Games of 2021
Our favorite games of the year, from the return of nostalgic favorites to innovative works from indie companiestime.com
De 25 beste games van 2021
2021 was een moeilijk jaar. Voor jou en voor ons, maar ook voor de game-industrie. Veel grote games werden uitgesteld. Toch was er genoeg te spelen, van AAgamer.nl
![]()
The Best Games Of 2021
From Resident Evil Village to Halo infinite, Empire counts down the must-play video games of 2021.www.empireonline.com
![]()
Top 10 best games of 2021
The GamesBeat Decides crew has settled on the top 10 best games of 2021, and it's a strong list that should make everyone happy ... right?venturebeat.com
![]()
The 25 best games of 2021
Votes have been cast, arguments had, and now GamesRadar+ is ready to reveal its pick of the best games of 2021www.gamesradar.com
![]()
The Best Video Games of 2021
We ranked 35 standouts in a year of phenomenal, genre-bending titles. You'll want to dedicate some time to these.www.esquire.com
![]()
Game Informer's Top 10 Games Of 2021
Here are the must-play titles we couldn't get enough of this year.www.gameinformer.com
4 van de 10 keer is Halo nr. 1.
Ratchet 1x, Deathloop 2x, Metroid 1x.
Rest van de nummer 1's zijn multiplat.
Mijn punt is dat 2021 niet bijzonder was voor Playstation. Voor Xbox ook niet per se hoor. Voor mijn persoonlijk wel een topjaar met Halo en AoE4.
Benieuwd wat het dit jaar gaat geven, maar volgens mij gaat Xbox erop en erover.
Als je kijkt welke games playstation 5 al heeft. Demon souls, miles morales, sackboy, returnal, ratchet...
En de games die dit jaar uitkomen, mss wel één van de beste jaren ooit voor Playstation. Gow Ragnarok, horizon forbidden West, Gran Turismo 7, sifu, final fantasy 16, Forspoken, en geruchten zeggen last of us remake (hopelijk gebundeld met de 2de game als definitive edition, maar dat is pure speculatie van mijn kant), en dan misschien nog factions van naughty dog? Dus stop die off-topic BS dat Sony geen games heeft.
Ik hoop gewoon dat Sony slim genoeg is om te weten dat ze ook shooters nodig hebben. En volgens mij is zowel guerilla als fire sprite daarmee bezig. Ze hebben idd een klap gekregen nu, maar Sony is nog steeds sterker dan ooit. Als Microsoft nu ook nog take 2, EA, en square gaat opkopen, ja dan is het game over![]()

Ik kan ook 10 lijstjes geven met halo er niet maar dit is mijn punt niet ik vind dat microsoft beter games uitgebracht heeft dan halo.
Met welke games dan? Komt er iets uit waar ik geen weet van heb?Benieuwd wat het dit jaar gaat geven, maar volgens mij gaat Xbox erop en erover.
Starfield, S.T.A.L.K.E.R. 2, Forza Motorsport, Hellblade 2, Avowed, Redfall, Scorn, Ark 2, etc...Met welke games dan? Komt er iets uit waar ik geen weet van heb?
Starfield, S.T.A.L.K.E.R. 2, Forza Motorsport, Hellblade 2, Avowed, Redfall, Scorn, Ark 2, etc...
MS heeft wellicht het geld om elk gamebedrijf op te kopen, inclusief Sony.Alle MS koopt iets en ze moeten het weer multi platform uitbrengen.
Zoals altijd beweerd werd met Zenimax en nu niet gaat gebeuren en alles gewoon exclusief of xbox komt![]()
En die komen allemaal dit jaar uit? Also, zoals bij elk MS spel is het ook steeds weer afwachten wat het effectief wordt, want laten we eerlijk zijn, qua kwaliteit en afwerking zijn al hun games de laatste 10 jaar zeer mediocre tot goed. Kijk naar de laatste Halo, da spel is tof, maar zeker niet geweldig.Starfield, S.T.A.L.K.E.R. 2, Forza Motorsport, Hellblade 2, Avowed, Redfall, Scorn, Ark 2, etc...