Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle MS koopt iets en ze moeten het weer multi platform uitbrengen.DIT IS GESTOORD. Benieuwd wat met COD gaat gebeuren, op Playstation blijven of niet. Grootste base is op Playstation...

Lol jij doet precies alsof ze een klein snoepje voor zichzelf gekocht hebbenAlle MS koopt iets en ze moeten het weer multi platform uitbrengen.
Zoals altijd beweerd werd met Zenimax en nu niet gaat gebeuren en alles gewoon exclusief of xbox komt![]()

hoe kunt ge dat nu zeggen alee ? als ms fanboy is dat misschien goed nieuws maar ge moet toch ook weten dat zoiets niet gezond is voor de gaming sectorBeste nieuws dat ik vandaag heb gelezen![]()
Betwijfel dat ze NFT rommel gaan toevoegen. Toch niet met Phil aan het stuur.Lijkt me dat MS met Gamepass nu op korte tijd zo veel mogelijk catalogi wil binnenrijven waardoor ze ook veel nieuwe klanten voor de dienst zullen krijgen. En als dat gebeurd is zal de prijs per maand wel serieus gaan stijgen. Dat is zo terugverdiend. Zeker als je in die games nog een hoop microtransacties en NFT-rommel toevoegt.
Nee, maar ik ben niet naïef en blijf niet bij iedere aankoop herhalen dat MS alles multiplatform zal uitbrengen, terwijl daar 0,0000 aanwijzingen voor zijn. Microsoft heeft nu een PC dev erbij, en de grootste shooter franchise.Lol jij doet precies alsof ze een klein snoepje voor zichzelf gekocht hebben![]()
Zal niet bij de laatste studio blijven.hoe kunt ge dat nu zeggen alee ? als ms fanboy is dat misschien goed nieuws maar ge moet toch ook weten dat zoiets niet gezond is voor de gaming sector
Dat is toch vanzelfsprekend, is bij de Bethesda deal ook gebleken.Ik zeg het hier en nu: ALLE TOEKOMSTIGE TITELS ZULLEN XBOX EXCLUSIEF ZIJN. Eens de deal rond is!
Ja maar Big Boss die ik quote geloofde dat niet, zelfs niet als ze het al expliciet hadden gezegdDat is toch vanzelfsprekend, is bij de Bethesda deal ook gebleken.
.Ik ben totaal geen MS fanboy, meer PS fanboy geweest altijd maar niemand kan ontkennen dat Sony momenteel slecht bezig is vergeleken met Microsoft.hoe kunt ge dat nu zeggen alee ? als ms fanboy is dat misschien goed nieuws maar ge moet toch ook weten dat zoiets niet gezond is voor de gaming sector
Luister nu is heel goed, ik heb nooit gezegd dat Bethesda games naar Playstation nog ging komen. Dat is 1, 2, VROEG ik wat er gaat gebeuren met COD...Nee, maar ik ben niet naïef en blijf niet bij iedere aankoop herhalen dat MS alles multiplatform zal uitbrengen, terwijl daar 0,0000 aanwijzingen voor zijn. Microsoft heeft nu een PC dev erbij, en de grootste shooter franchise.
Al gaat er maar 20% van Sony naar Xbox door deze aankoop, dan zal het op lange termijn waard zijn.
Ik zeg het hier en nu: ALLE TOEKOMSTIGE TITELS ZULLEN XBOX EXCLUSIEF ZIJN. Eens de deal rond is!
En waarom is Sony niet goed bezig? Omdat ze niet hun eigen gamepass service (kunnen) opzetten? Sony levert nog altijd consistent de beste games in de industrie af.Ik ben totaal geen MS fanboy, meer PS fanboy geweest altijd maar niemand kan ontkennen dat Sony momenteel slecht bezig is vergeleken met Microsoft.
Als consument en bezitter van een Game Pass abonnement kan ik dit enkel toejuichen.
Een massieve catalogues games die gaat toegevoegd worden en "gratis" gespeeld kunnen worden.
Ik snap die kritiek niet dat dit niet gezond is voor de gaming sector.
Dit is niet gezond voor Sony nee, en ook slecht nieuws voor iemand die enkel een Playstation bezit en geen xbox of pc.
Maar het is niet dat de gaming sector ineens gaat instorten omdat bepaalde games niet meer uitgebracht zullen worden op Playstation.
Als Sony vroeger wakker was geworden dan hadden ze nu al een alternatief klaar voor gamepass, maar dat staat nog maar in zijn kinderschoenen.
Ik geloof er niet in dat de kwaliteit van de games op zich achteruit zal gaan.
De playerbase zal in het begin misschien kleiner zijn, maar ze moeten de games nog altijd verkocht krijgen he.
Als ze ineens half afgewerkte games maken (wat nu eigenlijk toch al een algemene trend lijkt te zijn onder developers) gaat dit alleen nefast zijn voor hun reputatie en toekomstige verkopen.
In de tijd van de PS2 en de originele Xbox was het ook kiezen tussen 1 van beide consoles omdat een hoop games enkel op die specifieke console uitkwam.
History just repeats itself.
Ik vind dit net goed nieuws omdat dit hopelijk Sony wakker schud zodat zij ook in actie kunnen komen.
Eigenlijk is de grote winnaar met deze aankoop de PC gamer.
Zij zullen hier niks dan voordeel bij hebben.
Eerlijk gezegd zie ik de toekomst evolueren van game consoles naar mini pc's, zoals Valve nu aan het doen is.
Op deze manier kan er voor een relatief lage prijs toch een toestel gekocht worden dat recente games kan spelen op uw tv, waarschijnlijk in combinatie met gamepass of tegen dan het alternatief dat Sony zal aanbieden.
De PS5 is nu meer dan een jaar uit, en wat meerwaarde bied deze console tegenover een Xbox of zelfs een PC?En waarom is Sony niet goed bezig? Omdat ze niet hun eigen gamepass service (kunnen) opzetten? Sony levert nog altijd consistent de beste games in de industrie af.