I'm gonna drop this here

Een van de weinige écht genuanceerde stemmen omtrent de overname.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Diablo 3 is ondertussen 10, er zijn genoeg games die een stuk minder lang meegaan.diablo 3 --> dood / medicore ivgl met poe .
Mooie weergave van Kwaliteit > Kwantiteit.
We also recognize that regulators may well have other important questions as they review our acquisition of Activision Blizzard. We’re committed to addressing every potential question, and we want to address publicly at the outset two such questions here.
First, some commentators have asked whether we will continue to make popular content like Activision’s Call of Duty available on competing platforms like Sony’s PlayStation. The obvious concern is that Microsoft could make this title available exclusively on the Xbox console, undermining opportunities for Sony PlayStation users.
To be clear, Microsoft will continue to make Call of Duty and other popular Activision Blizzard titles available on PlayStation through the term of any existing agreement with Activision. And we have committed to Sony that we will also make them available on PlayStation beyond the existing agreement and into the future so that Sony fans can continue to enjoy the games they love. We are also interested in taking similar steps to support Nintendo’s successful platform. We believe this is the right thing for the industry, for gamers and for our business.
Zoveel ubisoft studios , dacht dat er maar stuk of 5 waren
Tgoh, driekwart van die lijst hoor je niet echt te kennen, die werken aan specifieke spelmodes, levels, locaties, dlc, of maken ports.Zoveel ubisoft studios , dacht dat er maar stuk of 5 waren
Langs de andere kant vind ik het goed dat de gamewereld ‘maar’ die spelers heeft.Langs 1 kant is het slecht dat enkele bedrijven zo groot worden. Meer diversiteit is goed voor games en gamers.
Ik zou dat toch niet onderschatten, er zijn gewoon enorm veel mensen die enkel een console kopen voor de jaarlijkse CoD en Fifa. Die mensen ga je allemaal mislopen als CoD opeens een Xbox exclusive is. Maar het is inderdaad wel hypocriet van Sony aangezien zij ook al jaren exclusive modes, DLC, early access etc voor CoD hadden, wat ook wel heeft bijgedragen aan de shift in de vorige gen volgens mij.Langs de andere kant vind ik het goed dat de gamewereld ‘maar’ die spelers heeft.
Of je gaat een versnippering krijgen zoals nu bezig is in de streaming wereld
Ook een beetje belachelijk om te gaan zeggen dat het bezitten van COD (want daar gaat het voornamelijk over) een verschuiving zou veroorzaken in wie dominant zou zijn/ worden.
Nintendo heeft ook geen cod en die doen het beter dan de andere twee.
Ik snap vanwaar je hier mee komt, maar de omvang en hoe het op stand zou komen is compleet anders.Ik vind echter het gedrag van Playstation wel erg hypocriet. Wat gaan wenen over exclusiviteit.
Net hetgene wat ze zelf doen en waardoor ze zelf ook zo groot zijn worden.
Ik lees wel veel wat als dit wat als dat wat als het morgen 60 graden is.Je moet ook wel weten dat populaire ip’s komen en gaan hé.
Wie zegt dat COD nog relevant is binnen een x aantal jaren?
En ik denk wel dat MS zelf niet zo dom is om $ ‘s de missen door cod van Playstation af te houden (zie minecraft)
En wat als MS nu nog een deal zou maken met Take two om GTA6 exclusief te maken voor hun xbox ecosysteem?
Beetje zoals sony gedaan had met gta3/ vice city in den tijd
Ik zie gewoon het probleem niet mocht MS cod bezitten en het multi plat zou houden.Ik lees wel veel wat als dit wat als dat wat als het morgen 60 graden is.