CisnerosIsStillGod
Member
iTrader:
0% (0/0)
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Nee
- Ook elders te koop aangeboden
- Ja
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Bonheiden
Te koop: Microsoft Surface Pro 9 uit 2023. Toestel is in zeer goede staat en werkt perfect.
Altijd netjes gebruikt. Voorzien van verwijderbare dbrand skin (die er van dag een opzit; kan eenvoudig verwijderd worden).
Staat ook te koop op 2dehands en Tweakers want het is een QWERTY Type Cover toetsenbord (natuurlijk wel verwijderbaar, tweedehandse Type Cover toetsenborden in azerty zijn best betaalbaar). Kan me wel wat verplaatsen voor een verkoop, of opsturen kan ook. Testen kan uiteraard.Heb deze 2-in-1 kunnen overnemen voor een spotprijs, dus mag ook weg voor een goede prijs, rond de 800euro. Is zeker nog wat meer waard, denk ik.
Specificaties
Altijd netjes gebruikt. Voorzien van verwijderbare dbrand skin (die er van dag een opzit; kan eenvoudig verwijderd worden).
Staat ook te koop op 2dehands en Tweakers want het is een QWERTY Type Cover toetsenbord (natuurlijk wel verwijderbaar, tweedehandse Type Cover toetsenborden in azerty zijn best betaalbaar). Kan me wel wat verplaatsen voor een verkoop, of opsturen kan ook. Testen kan uiteraard.Heb deze 2-in-1 kunnen overnemen voor een spotprijs, dus mag ook weg voor een goede prijs, rond de 800euro. Is zeker nog wat meer waard, denk ik.
Specificaties
- Intel Core i7-1265U (12e generatie)
- 16 GB RAM
- 512 GB SSD
- 13" PixelSense touchscreen
- Windows 11
- Zeer stil toestel - heeft me altijd positief verrast hoe stil ie draait
- QWERTY Type Cover toetsenbord
- Microsoft Surface Pen
- dbrand skin (verwijderbaar)
Laatst bewerkt: