Mij Gedacht

Mag wel even ge upped worden.

Zeker nu we aan de echt tenenkrommende afleveringen met Fernand beginnen.

En BTW bleek uiteindelijk toch niet zo een belachelijk personage te zijn,

Ma pensée. Jammer dat er zo weinig regelmaat zit in het verschijnen van nieuwe afleveringen. Toch wel mijn favoriete Vlaamse podcast. Iemand die meedoet aan de quiz?

Echt jammer dat het geluid zo slecht is. Vooral de niveauverschillen tussen een rustig gesprek en een bunderlach waardoor het quasi onmogelijk is om het juiste volume te vinden. Wel al goed mee gelachen maar uit miserie toch mee moeten stoppen na een aflevering of 45.

En BTW bleek uiteindelijk toch niet zo een belachelijk personage te zijn,
Hoe bedoel je? Mag gerust in spoiler tags. Sorry ik vind het echt een leuke podcast maar ik kan de kwaliteit van het geluid niet verdragen. Plus het is altijd hetzelfde hè, na 3 afleveringen heb je het wel door: lachen met de acteurs

Hoe bedoel je? Mag gerust in spoiler tags. Sorry ik vind het echt een leuke podcast maar ik kan de kwaliteit van het geluid niet verdragen. Plus het is altijd hetzelfde hè, na 3 afleveringen heb je het wel door: lachen met de acteurs
Samengevat volgens de podcast: BTW is eigenlijk een vrij absurd personage omdat hij heel antipathiek was en altijd enorm explosief reageerde. De kwaliteit van het geluid is inderdaad soms verschrikkelijk maar je kan Mij Gedacht niet verwijten dat het altijd hetzelfde is. Buiten dat ze een kwartier een aflevering van de FCDK fileren gaat het telkens om de meest random nonsens.

Zijn er nog mensen die meedoen aan de quiz in december? Think biiiiig

Terug
Bovenaan