Milkshake

Welke kwaliteit zoek je? De beste onder de goedkoopste, de beste veelzijdige, de beste die ook in de vaatwasser kan?
Wat meespeelt zal de kracht van de motor zijn. Heb je een krachtige motor nodig?
Zoek je de beste voor 1 seizoen zonder veel geld uit te geven, zou ik eens tweedehands kijken..

Je kan afgaan op reviews op die site maar ook eens kijken wat de klanten van bol ed er van zeggen.

Ik heb zelf niet al te fijne ervaringen met bepaalde philipsproducten. Sommige schijnen lang mee te gaan maar mijn stofzuigers van Philips waren vaak erg snel kapot. Maar ik hoorde van onze tandarts, die kennelijk iemand van Philips als klant heeft, dat de kwaliteit in Duitsland anders is omdat de wetten daaromtrent veeleisender zijn.

Eerlijk? Ik zoek de beste om milkshakes te maken, je kan er veel mee dat weet ik, maar ik ben alleen op zoek naar die milkshakes die je overal krijgt voor €9. Die zijn echt zoo lekker 🙏🙏

Zowat elke blender kan milkshakes maken. Vraagt weinig buitensporig vermogen. M.a.w. voor shakes alleen, koop uzelf geen al te dure van een niet-brol merk, zonder al te veel extra snufjes, en met volume naar wens. Controleer op voorhand reviews op vaak voorkomende mankementen.
Veel bepalender is dat ge goeie ingredienten in de juiste verhouding gebruikt.
Secundair kunt ge idd ook vaatwasserbestendigheid in gedacht nemen, zoals aangehaald, hoewel de meeste ook makkelijk zichzelf kunnen reinigen door wat water met detergent krachtig te 'blenden' en na te spoelen.

Eerlijk? Ik zoek de beste om milkshakes te maken, je kan er veel mee dat weet ik, maar ik ben alleen op zoek naar die milkshakes die je overal krijgt voor €9. Die zijn echt zoo lekker 🙏🙏

Milkshake is melk, eventueel ijscreme en meestal een zachte fruitsoort, dus dat kan met elke blender. Het principe, een mes dat draait, is overal gelijk. Dus als je die enkel daarvoor wil gebruiken, zou ik daar niet te veel geld tegenaan gooien en vooral kijken naar iets dat makkelijk te reinigen is en eenvoudig in gebruik.

Milkshakes zijn inderdaad makkelijk te blenden en kan dus met elke blender.

Echter wil je misschien in de toekomst ook bevroren vruchten gaan blenden ipv ijscreme. Dan ga je wel een krachtiger exemplaar nodig hebben die ijs goed kan crushen.

Haha, mijn eerste milkshake

Ijskreem
Melk
Vanille extract
2 cent wafer koeken

Blend it -> top 👌

Die koeken ga ik eens vervangen door dezelfde zonder chocolade, alhoewel ik ze echt lekker vind

Vanaf nu kan ik nog 100 alternatieven maken met andere recepten. Thanks!

Ik heb de nutribullet die je in jou openingspost hebt staan sinds een dikke maand. Ik drink telkens als ontbijt een smoothie. Wat een verademing ipv boterhammen te eten. Je moet zeker eens bevroren fruit uit het vriesvak gebruiken (aarbeiden, blauwe bessen,...). Je geeft jou shake direct een fruitsmaak en hij is heerlijk koud.

Ik heb de nutribullet die je in jou openingspost hebt staan sinds een dikke maand. Ik drink telkens als ontbijt een smoothie. Wat een verademing ipv boterhammen te eten. Je moet zeker eens bevroren fruit uit het vriesvak gebruiken (aarbeiden, blauwe bessen,...). Je geeft jou shake direct een fruitsmaak en hij is heerlijk koud.
Açai eens proberen met banaan in de blender en dan als topping grenola

Milkshake is gewoon te simpel om te maken, daarvoor heb je niet de duurste blender voor nodig. Je kan er zelfs gewoon met de mixer door.

Het lukt me perfect met eentje van €80, echt lekker bij deze temperaturen. Melk, ijskreem, banaan en vanille extract 🙏🙏

Terug
Bovenaan