Min-uren bij uitdiensttreding, afgetrokken verlof??

9 juni 2025 was een maandag
(Moest het zondag 8 zijn: je kan eisen dat ze de maandag nog betalen, feestdag na uit dienst binnen 30 dagen als je geen ander werk hebt)
Ah mijn excuses, er stond gewoon de startdatum maandag 28 april en een termijn van 7 weken. Er stond dus niet 9 juni.

Als er geen ontslag omwille van dringende reden is, geldt dat van die feestdagen bij mijn weten niet wanneer je zelf ontslag neemt. Als ik het opzoek, lees ik ook dat het in dit geval niet van toepassing is...?
Je hebt precies gelijk
Dacht dat het altijd was maar zal dan wss iemand geweest zijn die zichzelf had ontslagen :laugh:

Gohja het is zorg he. Ze heeft een planning en tegen de week er is is die planning volledig anders. Niemand wil daar nachtwerk doen en de vaste persoon was ziek, dus mijn vrouw springt dan altijd in. Dus heel haar uurrooster is dan weer door elkaar gegooid. ......
Denk dat dit probleem overal zo is in de zorg, gebeurd bij ons ook.

Als dat zo is, dan was ze wel degelijk deze volle week nog in dienst...

Oei, ge hebt gelijk…. Amai en ik had die opzeg berekend… vermoedelijk een gintonic teveel uit.

Dan heeft haar verantwoordelijke gelijk. Alleen speelt hij het wel niet mooi… want hij had mondeling gezegd dat zondag haar laatste werkdag was… wss heeft hij achteraf gezien dat met het shiften van haar uren ze uren tekort kwam en daarom gebeld dat ze zogezegd nog 2 latens moest doen… tja… plezant…

Hij heeft dus gelijk maar speelt het wel niet mooi, ze heeft haar dienst gebeld en ze stond niet eens op de planning, mijn vrouw zelf wist ook van niets. Oh well. Jammer dat het zo moet eindigen maar goed.

Terug
Bovenaan