Monster Hunter Wilds (sealed)

Einddatum + uur van de verkoop
07/03/2025 13:30

Michster

Well-known member
Heusden-Zolder
iTrader: 100% (473/473)
Algemene informatie/specificaties
Monster Hunter Wilds PS5
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Heusden-Zolder
Hoi allen,

Ik heb nog een ongeopend exemplaar van Monster Hunter Wilds voor PS5. Aangekocht via FNAC, game heeft Franstalige case.

Reden verkoop is dat ik hem op Steam speel.

Goedkoopste prijs in tweakers pricewatch is €64,99 op Bol

Mijn vraagprijs: 50€ afgehaald of €53 inclusief verzending met gewatteerde enveloppe.

Lagere biedingen worden genegeerd. Eerste persoon die de vraagprijs biedt, wint

Retour sturen is op eigen kosten en de dichtstbijzijnde FNAC betekent parkeren in Hasselt(parkeerkosten zijn onnozel daar). :p Dan doe ik liever hier iemand er een plezier mee voor het kleine verlies.
Amai echt, vragen die daar echt kosten voor?

Elke dag ontdek je toch weer een nieuwe reden om nooit iets in de Fnac te kopen xD

Retour sturen is op eigen kosten en de dichtstbijzijnde FNAC betekent parkeren in Hasselt(parkeerkosten zijn onnozel daar). :p Dan doe ik liever hier iemand er een plezier mee voor het kleine verlies.
In Quartier Blue, valt dat toch mee (1,5 euro voor een uur)? Zelf daar eens inderdaad een retour gaan inleveren.

Aan de comment te zien ging het daar wel over een bieding, terwijl hier gewoon iemand de prijs bood zonder dat er andere interesse was van iemand. Bij een bieding kan ik wel begrijpen dat het meer hinderlijk is, want mensen haken dan af en dan uiteindelijk voor niks.

( Sorry ik was nieuwsgierig xD )

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan