Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft me over de streep getrokken.Ik vind dat eigenlijk helemaal geen moreel dillema. Je kent die persoon niet eens goed, dus je bent hem niks verschuldigd om te beginnen. Ten tweede staat Trump (waar jij je dan blijkbaar mee identificeert) voor de harde aanpak van personen die bijvoorbeeld de politie aanvallen of de hardwerkende eerlijke handelaars in moeilijkheden brengen (met hun vernielingen), zoals je zelf zegt.
Die persoon heeft het zelf gezocht door een betoging die veelal vreedzaam verliep te gaan kapen om amok te gaan maken. Hij is dan ook nog eens zo dom geweest om zich te laten filmen/fotograferen. Dat jij hem dan aangeeft zodat hij zelf kan opdraaien voor de kosten die hij heeft aangericht en een gepaste straf kan krijgen (indien schuldig bevonden) is niet 'snitchen'. Het gaat hier niet om iemand die om de twee weken eens een zakje wiet verkoopt aan zijn vrienden, of om iemand die tijdens de lockdown te veel vriendjes heeft gezien, het gaat hier om een ordinaire onruststoker en relschopper.
Sterker nog, die relschoppers op betogingen en hooligans op voetbalmatchen zijn dikwijls dezelfde figuren.Je kan je de vraag stellen of die relschoppers die vernielingen hebben aangebracht omdat ze achter de boodschap van de betoging stonden of omdat ze zich bij de betoging hebben aangesloten omdat ze ambras wilden maken. Zo heb je bij elke linkse als rechtse betoging wel een aantal usual suspects. Een beetje zoals hooligans op een voetbalmatch: ik stel me soms de vraag of die wel graag naar voetbal kijken of dat die een excuus hebben om amok te maken.
Uiteindelijk zal dat dan wel de brave burger zijn die betaalt, als ze de relschoppers niet kunnen arresteren en doen opdraaien voor de kosten.Als ze nu alleen politiecombi's in de fik hadden gestoken, tot daar aan toe.![]()
en dan volgend jaar onze autoverzekering allemaal opslaan.Als ze nu alleen politiecombi's in de fik hadden gestoken, tot daar aan toe.![]()

anoniem bestaat niet meer.Aangifte doen, met anoniem nummer bellen en adres + naam doorgeven.
Niet terug te traceren naar jou en je hebt uw plicht gedaan.

Bedoel je daarmee dat ze sowieso uw nummer kunnen traceren als ze dat echt zouden willen of dat die specifieke overheidsdienst jouw nummer 100% zeker ziet, ook al stelde je uw gsm in op anoniem bellen?anoniem bestaat niet meer.
Gewone overheidsdiensten waarschijnlijk niet, maar hulpdiensten sowieso wel en politie volgens mij ook. Heb nog naar de lokale gebeld met prive-nr en die vroegen of mijn adres klopte zonder ik dat ooit gezegd had, dus ik ga er van uit dat ze dat dus gewoon allemaal konden zien. Was wel vaste lijn, maar dat zou geen verschil mogen maken in deze.Bedoel je daarmee dat ze sowieso uw nummer kunnen traceren als ze dat echt zouden willen of dat die specifieke overheidsdienst jouw nummer 100% zeker ziet, ook al stelde je uw gsm in op anoniem bellen?
Bij andere overheidsdiensten (niet-politie) is het nummer alvast niet zichtbaar als je belt met een anoniem nummer.
Ik heb nog iets straffers meegemaakt.Gewone overheidsdiensten waarschijnlijk niet, maar hulpdiensten sowieso wel en politie volgens mij ook. Heb nog naar de lokale gebeld met prive-nr en die vroegen of mijn adres klopte zonder ik dat ooit gezegd had, dus ik ga er van uit dat ze dat dus gewoon allemaal konden zien. Was wel vaste lijn, maar dat zou geen verschil mogen maken in deze.
Als die overheidsdienst die je nr niet meteen ziet, toch wil weten wie je echt bent, kunnen ze dat uiteraard bij de provider opvragen.
. '(wel geen boete gehad, das het mooie aan de zaak. misschien stond ik wel reglementair, maar hinderde ik ietwat een uitrit, ik weet het niet meer).
Dat is niet moeilijk, je nummerplaat is gelinkt aan je naam en dus ook aan je RRN en als je 1x gebeld hebt naar de politie voor iets dan staat je gsm nummer geregistreerd in hun systeem bij je naam.Ik heb nog iets straffers meegemaakt.
Een paar jaar geleden stond ik blijkbaar verkeerd geparkeerd (iemand gehinderd?), in Gent.
Opeens kreeg ik een telefoon van de locale politie daar in Gent, om te vragen of ik mijn auto wou verplaatsen.
Was best wel even schrikken, hoe die in godsnaam aan mijn gsm nr komen (lijkt me toch niet gelinkt aan mijn nummerplaat ?) .
Kortom: de overheid weet alles. '(wel geen boete gehad, das het mooie aan de zaak. misschien stond ik wel reglementair, maar hinderde ik ietwat een uitrit, ik weet het niet meer).
Ferm politiespeurwerk! Ik zou u promoveren.Bij ons aan het onthaal kunnen ze je nummer niet zien als je prive belt.. Maar meestal verspreken ze zich dan door te zeggen dat ze bellen omwille van hun buur en dan weet je ook al wie het is..
Als je dan vraagt bvb is jouw huisnummer 34? en ze zeggen van niet dan weet je dat het de 38 is![]()