niet naar mijne dienst aub ik ken dat dan krijgde er weer zo ene waarbij ge nog wat serieus moet gaan werken ook ja, mij niet gezien.Ferm politiespeurwerk! Ik zou u promoveren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet naar mijne dienst aub ik ken dat dan krijgde er weer zo ene waarbij ge nog wat serieus moet gaan werken ook ja, mij niet gezien.Ferm politiespeurwerk! Ik zou u promoveren.
Ik zit jammergenoeg niet aan het onthaal. Ben geen zo een goeie speurneus.Ferm politiespeurwerk! Ik zou u promoveren.
Volgende keer als ze een huisnr zeggen dat niet het mijne is: "ja". Dat er een twee huizen verder dan 5 jaar vast zit voor valse aangiftes is een mooie kans om goedkoop zijn huis te kopen.Ik zit jammergenoeg niet aan het onthaal. Ben geen zo een goeie speurneus.
Dat is niet moeilijk, je nummerplaat is gelinkt aan je naam en dus ook aan je RRN en als je 1x gebeld hebt naar de politie voor iets dan staat je gsm nummer geregistreerd in hun systeem bij je naam.
Ze zullen wss naar dat leasingbedrijf gebeld hebben. Die auto's zijn meestal op hun naam ingeschreven zeker?Hoe zit dat dan eigenlijk bij leasewagens?
Deze zomer is m'n wagen ook weggetakeld geweest. Volgens de politie hadden ze nog gebeld maar niemand aan de lijn gekregen. Op m'n gsm alleszins niets gehad en ook het Infonummer van het werk had die voormiddag geen gemiste oproepen.
Zelfs al heet ge Frederik, Frederiek, Frederique of afgeleide ervan (of een of andere kut spellingswijze van uw naam): de databank weet er zelfs ook raad mee.Kortom: de overheid weet alles.
Vroeger kreegde zo overduidelijk geforwarde post. Komende van ingescande brieven tot een inscan van een afgeprinte email met een boete op.Ze zullen wss naar dat leasingbedrijf gebeld hebben. Die auto's zijn meestal op hun naam ingeschreven zeker?
receptie4hate!Ik zit jammergenoeg niet aan het onthaal. Ben geen zo een goeie speurneus.
Da’s een andere dienstreceptie4hate!