FlyingHorseman
Well-known member
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat het forum hier vol oude zakken zit waarvan de piek al ettelijke jaren gepasseerd is, en wat doen oude zakken het liefst? Jawel hoor, terugdenken aan vroeger, toen alles zoveel beter was. Ik wou daarom een nieuw concept lanceren waarbij we om de zoveel tijd eens naar een bepaald jaar in het verleden kijken om te zien wat er zoal van muzikaal lekkers te consumeren viel. Dat kunnen jaren zijn die we actief meegemaakt hebben waarbij gepraat wordt over de muziek waar we toen naar luisterden maar dat kan ook een jaar zijn dat veel verder in het verleden ligt, waarbij we misschien nog wat toffe pareltjes uit pakweg 1970 ontdekken.
Dit jaar is het de 20ste verjaardag van het gezegende jaar 2005. Gezien de gemiddelde leeftijd van de leden hier leek dit me door de aanzet van @Fusetea een geschikt jaar om mee te beginnen, aangezien dit voor velen van ons pal in de formatieve jaren viel.
Dus, muziekvrienden! Waar luisterden jullie toen zoal naar in 2005? Was het vooral de radio die opstond, werden er nog cd'tjes uit de bibliotheek geleend of zaten jullie mp3's te downloaden via Limewire?
Mochten jullie nog maar pas naar de plaatselijke scoutsfuif gaan of waren jullie toen al festivalveteranen?
En wat worden nu beschouwd als de beste albums van 2005 die de tand des tijds doorstaan hebben?
Dit jaar is het de 20ste verjaardag van het gezegende jaar 2005. Gezien de gemiddelde leeftijd van de leden hier leek dit me door de aanzet van @Fusetea een geschikt jaar om mee te beginnen, aangezien dit voor velen van ons pal in de formatieve jaren viel.
Dus, muziekvrienden! Waar luisterden jullie toen zoal naar in 2005? Was het vooral de radio die opstond, werden er nog cd'tjes uit de bibliotheek geleend of zaten jullie mp3's te downloaden via Limewire?
Mochten jullie nog maar pas naar de plaatselijke scoutsfuif gaan of waren jullie toen al festivalveteranen?
En wat worden nu beschouwd als de beste albums van 2005 die de tand des tijds doorstaan hebben?
. Maar veel werd ook 'aangeschaf' via Soulseek toen
.
) en het debuut van The Editors.