Ergens nog wel positief aan LLMs dat zelfs wanneer Musk zijn extreem rechtse leugens probeert te forceren door het in de systeem prompt op te nemen de LLM er toch tegen "rebelleert" en aangeeft dat alhoewel hij verplicht wordt het te zeggen hij het niet echt geloofd en het de data tegenspreekt. Als je zon bias subtiel wil uitdragen zou het uit de trainingdata naar boven moeten komen maar gezien het gigantisch aantal bronnen waarop ze getraind worden is dat niet zo makkelijk.

Lekker om zo'n trolls exposed te zien. Ook zo'n Ian Miles Cheong is gewoon gebaseerd in VAE. Wel hele tijd anti-migratie en anti-Islam retoriek de wereld insturen, maar is zelf gewoon migrant in een Islamitisch land.

Weeral.... make it make sense :crazy:

Zonder twijfel een belangrijke feature in de strijd tegen fake news.

Ergens nog wel positief aan LLMs dat zelfs wanneer Musk zijn extreem rechtse leugens probeert te forceren door het in de systeem prompt op te nemen de LLM er toch tegen "rebelleert" en aangeeft dat alhoewel hij verplicht wordt het te zeggen hij het niet echt geloofd en het de data tegenspreekt. Als je zon bias subtiel wil uitdragen zou het uit de trainingdata naar boven moeten komen maar gezien het gigantisch aantal bronnen waarop ze getraind worden is dat niet zo makkelijk.

Fijn toch dat Elon Musk intussen wel heeft toegegeven dat hij een en I quote: "een fat retard" is?
Ofwel heeft de man toch nog enige zelfspot en gevoel voor humor, of hij heeft misschien zelfs deels gelijk?

Natuurlijk wel weer enkel om toch nog deels gezicht te redden nadat hij Grok zo had bijgestuurd dat hij de beste, sterkste, meest sportieve, intelligentste, ... persoon op aarde was. Voorbije week deelde grok mee dat Musk Tyson zou verslagen in de ring, slimmer was dan Einstein en sneller dan Usain Bolt, ... Jammer genoeg voor Musk ook dat hij in een wedstrijd om ter meeste pis drinken iedereen onder tafel zou zuipen en dat hij in een 1 uur race meer minderjarigen zou kunnen groomen dan Trump.

🤦‍♂️

Lekker om zo'n trolls exposed te zien. Ook zo'n Ian Miles Cheong is gewoon gebaseerd in VAE. Wel hele tijd anti-migratie en anti-Islam retoriek de wereld insturen, maar is zelf gewoon migrant in een Islamitisch land.

Weeral.... make it make sense :crazy:

Zonder twijfel een belangrijke feature in de strijd tegen fake news.
Das toch al jaren gekend dat die niet van de US is?

Das toch al jaren gekend dat die niet van de US is?

Heeft dit jaar nog verscheidene tweets geplaatst waarbij hij deed uitschijnen van de VS te zijn. Zoals bv bij de verkiezingsoverwinning van Mamdani.

sLKjNGt.jpeg

Hij heeft nergens duidelijk op zijn profiel staan dat hij geen Amerikaan is, noch dat hij niet in Amerika woont. Met deze functie op X wordt dat wel heel duidelijk.

Heeft dit jaar nog verscheidene tweets geplaatst waarbij hij deed uitschijnen van de VS te zijn. Zoals bv bij de verkiezingsoverwinning van Mamdani.

sLKjNGt.jpeg

Hij heeft nergens duidelijk op zijn profiel staan dat hij geen Amerikaan is, noch dat hij in Amerika woont. Met deze functie op X wordt dat wel heel duidelijk.
I know hij doet bizar maar daarmee lachen ze er ook al maanden (of zelfs niet jaren) mee.

Ik vind dat persoonlijk niet zo grappig hoe hij zijn propaganda machine X en ook Grok zodanig zit af te stemmen om zulke valse narratieven te verspreiden. Als het over pedofilie gaat laat Trump ze trouwens allemaal achter zich in het stof.

valse narratieven.
Een narratief op X/grok doet het beeldmateriaal niet verdwijnen.
Als het over pedofilie gaat laat Trump ze trouwens allemaal achter zich in het stof.
Hopelijk worden de bewijzen in de rechtbank gepresenteerd dan?

Nu, ik ga niet zeggen dat Trump onschuldig is maar om nu te ontkennen dat Biden een kinderbepotelaar is gewoonweg het zonlicht ontkennen he.

I know hij doet bizar maar daarmee lachen ze er ook al maanden (of zelfs niet jaren) mee.

En denk jij dat al zijn volgers of iedereen die iets retweet weet dat hij een buitenlander is die niets van doen heeft met de VS? Ik weet niet waarom je je hier zo op vastbijt alsof he algemene kennis is.

Ik volg die kerel en een paar anderen al een jaar of twee waarbij ik elke maand eens een keertje kijk wat voor onzin dat soort mensen spuien, en ik heb nooit echt research gedaan vanwaar die specifiek komen. Ik heb daar ook nooit iets over gelezen, die lopen daar ook niet mee te koop. Wat logisch is, want 90% van hun doelpubliek is xenofoob.

Dus, laat ons niet afdwalen van het punt: deze feature is zeer goed om fake news en foreign agents te ontmaskeren (langs beide kanten van het spectrum).

En denk jij dat al zijn volgers of iedereen die iets retweet weet dat hij een buitenlander is die niets van doen heeft met de VS? Ik weet niet waarom je je hier zo op vastbijt alsof he algemene kennis is.

Ik volg die kerel en een paar anderen al een jaar of twee waarbij ik elke maand eens een keertje kijk wat voor onzin dat soort mensen spuien, en ik heb nooit echt research gedaan vanwaar die specifiek komen. Ik heb daar ook nooit iets over gelezen, die lopen daar ook niet mee te koop. Wat logisch is, want 90% van hun doelpubliek is xenofoob.

Dus, laat ons niet afdwalen van het punt: deze feature is zeer goed om fake news en foreign agents te ontmaskeren (langs beide kanten van het spectrum).
Aangezien ik niet op twitter zit, die miles niet volg en dat zelfs weet lijkt me dat nu wel algemene kennis. Zoiets wist jij toch ook? Als je al eens reddit open doet in de vitriool kanalen passeert dat wel al eens. Je post leek precies dat deze informatie door de nieuwe feature naar boven gekomen is. Voor de rest wel akkoord dat het een goede feature is.

Datzelfde door MAGA verknipte propaganda filmpje waarin je Biden kinderen ziet knuffelen vermoed ik. Every acquisation is a confession. MAGA beschuldigd graag democraten van pedofilie (denk bijvoorbeeld terug aan pizzagate) terwijl laatste jaren de ene republikein na de andere veroordeeld wordt voor kindermisbruik. Nu hun koning Trump zelf een geschiedenis heeft van seksueel wangedrag werken die bliksemafleiders niet meer zo goed.

Aangezien ik niet op twitter zit, die miles niet volg en dat zelfs weet lijkt me dat nu wel algemene kennis. Zoiets wist jij toch ook? Als je al eens reddit open doet in de vitriool kanalen passeert dat wel al eens. Je post leek precies dat deze informatie door de nieuwe feature naar boven gekomen is. Voor de rest wel akkoord dat het een goede feature is.

Ik wist het niet officieel, nu wel. Zelfde met veel van die andere MAGA accounts.

Terug
Bovenaan