NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
AD zijn fitheid wordt cruciaal tegen het schijtbasket van de Warriors.

Lekker in de broek kakken bij die run daar op het einde waar ze even 12 punten goedmaken met hun onnozel geshot.
Blij dat LA toch deze cruciale win binnenhaalt.

AD gaat idd heel goed moeten zijn, want Lebron zit nog maar in 1e of 2e versnelling, en ik weet niet of hij nog een tandje bij kan steken. Mens is 38, meeste minutes ooit en nu elke 2 dagen een game...recupereren zal er niet in zitten. Beste dat ze kunnen doen is die serie in 4 of 5 games afmaken.

Warriors met de blowout.
AD weer niks waard deze match. LA heeft het in het vierde kwart wel laten varen en hun starting line-up laten rusten.
Op naar LA, benieuwd of GSW het thuisvoordeel terug kan pakken...

Klay 72.7% en Curry 60% 3pt shooting 🤑

Lakers waren echt nergens, dit kan wel eens een lange series worden. Contrast met AD zijn vorige game kan niet groter zijn. Benieuwd hoeveel goede wedstrijden hij nog in de tank heeft. Ze laten hem dan wel nog de meeste minutes spelen van het team.

Klay 72.7% en Curry 60% 3pt shooting 🤑

Lakers waren echt nergens, dit kan wel eens een lange series worden. Contrast met AD zijn vorige game kan niet groter zijn. Benieuwd hoeveel goede wedstrijden hij nog in de tank heeft. Ze laten hem dan wel nog de meeste minutes spelen van het team.
De vorige ronde had AD hetzelfde probleem. Speelde 1 goede wedstrijd om dan de volgende onzichtbaar te zijn.

Nikola is the first player in NBA history to record 25+ points, 15+ rebounds, and 15+ assists in a Playoff game

En nog niet kunnen winnen. Booker was echt fenomenaal.

Pff, Celtics. Ga je de home loss in G3 in Philly goed maken, om dan G5 thuis weer te verliezen. Mes op de tanden nu, ik vrees ervoor.

Celtics is boeken toe denk ik (ze missen daar toch wel de coaching van Udoka), de Knicks zie ik ook niet meer terugkomen.
Heat - Sixers conference finals, benieuwd of Embiid gezond kan blijven, dan geef ik Philly toch de grootste kans.

In het Westen was LA goed maar daar heeft Golden state het toch wel zelf verpest met die plays op het einde.
Enkel bij Nuggets - Suns zou ik niet kunnen zeggen wie het gaat halen, nog geen away-win in deze serie. Nuggets dan toch met het lichte voordeel.

Stel u voor Heat - Lakers finals (nr8 tegen nr7 seed) :oink:

Nikola Jokic over the last 5 games vs Suns:
24 PTS, 19 REB, 5 AST 42% FG
39 PTS, 16 REB, 5 AST, 56% FG
30 PTS, 17 REB, 17 AST, 58% FG
53 PTS, 4 REB, 11 AST, 66% FG
29 PTS, 13 REB, 12 AST, 60% FG

Nikola Jokic is the first player in NBA History to record 25+ PTS, 15+ REB, and 15+ AST in a playoff game
Nikola Jokic is the first center in NBA history with 50+ PTS & 10+ AST in a playoff game
Nikola Jokic becomes first center to score 50+ points since 1975 in a playoff game
Nikola Jokic recorded his 10th career playoff triple-double on Tuesday, the most ever by a center in league history

Nooit genoeg krijg ik van die kerel, die is echt waanzin op een ander niveau. Elke game brengt hij wel iets anders. Ik kan mij niet voorstellen hoe groot de hype zou zijn als die in een big market team zou spelen.

Kans lijkt groot dat we naar 7-game gaan, alhoewel Denver deze game wel serieuze momentum heeft gepakt. Hopelijk kunnen ze het closen, wat een teleurstelling zou dat zijn anders.

EDIT: Was ik nog zelfs die magistrale 25/15/15 game vergeten.

Laatst bewerkt:
Nikola Jokic over the last 5 games vs Suns:
24 PTS, 19 REB, 5 AST 42% FG
39 PTS, 16 REB, 5 AST, 56% FG
30 PTS, 17 REB, 17 AST, 58% FG
53 PTS, 4 REB, 11 AST, 66% FG
29 PTS, 13 REB, 12 AST, 60% FG

Nikola Jokic is the first center in NBA history with 50+ PTS & 10+ AST in a playoff game
Nikola Jokic becomes first center to score 50+ points since 1975 in a playoff game
Nikola Jokic recorded his 10th career playoff triple-double on Tuesday, the most ever by a center in league history

Nooit genoeg krijg ik van die kerel, die is echt waanzin op een ander niveau. Elke game brengt hij wel iets anders. Ik kan mij niet voorstellen hoe groot de hype zou zijn als die in een big market team zou spelen.

Kans lijkt groot dat we naar 7-game gaan, alhoewel Denver deze game wel serieuze momentum heeft gepakt. Hopelijk kunnen ze het closen, wat een teleurstelling zou dat zijn anders.
Niet 'flashy' genoeg he...
Als je zelf niet hebt gespeeld zie je niet hoe geniaal die gast is.

Straf de Knicks het thuis wel vlot kunnen afmaken tegen Miami met Butler. Normaal geeft spelen in de Mecca altijd stress aan de Knicksspelers zelf :D :D

Ik kan mij niet voorstellen hoe groot de hype zou zijn als die in een big market team zou spelen.

Zotte speler, mooie passing. Maar het oogt (los van die passing) allemaal wel niet zo mooi imo. Niet de mooiste stijl. Speelt ook wel wat een rol denk ik.

Doncic zit wat met hetzelfde “probleem”.

Het is nu niet dat Jokic genegeerd wordt he, heeft tweemaal op rij MVP gewonnen en is dé sterkhouder van de #1 seed in het westen.

Het is nu niet dat Jokic genegeerd wordt he, heeft tweemaal op rij MVP gewonnen en is dé sterkhouder van de #1 seed in het westen.
Nee zeker niet, dat bedoel ik ook niet, het is zelfs ook het eerste seizoen dat ik mannen als Shaq, Barkley en co op TNT hem zo horen bejubelen 😅

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan