Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een van de meest afgekraakte trades van de afgelopen jaren![]()
Denk ik ook.Goede game voor Boston denk ik, direct wakker geschud met close game en dan winnen in de clutch.
Wat een game door Luka en Kyrie, mooie W.Ik zie het ook maar 1 of 2 keer gebeuren in de series maar Dallas en Kyrie werden door velen anderen al eerder afgeschreven.
Maar zoals je zegt, het Westen is zot en onvoorspelbaar.
...Nope...Zijn er ooit al dubbele sweeps geweest in Conference Finals?![]()
. Ik dacht dat hij verbeterd was, maar die kerel gaat toch ook nooit echt meer veranderen. Nog altijd zo soft als iets met een mond vol idiote uitspraken.De laatste match van Ant was al iets beter, meer initiatief en bijna een triple double. In de playoffs komt ervaring toch altijd bovendrijven he. Ant die iomt er wel let de jaren, hopelijk kunnen de Amerikanen zoch wat inhouden met hun gehype.De beste shooting big man is zichzelf weer eens belachelijk aan het maken met zijn uitspraken. Schiet laatste 5 games aan 35% FG met 12,5% op 3 punters (4/32). Ik dacht dat hij verbeterd was, maar die kerel gaat toch ook nooit echt meer veranderen. Nog altijd zo soft als iets met een mond vol idiote uitspraken.
Ant was in de Denver reeks ook al vaak afwezig, zal toch nog boterhammekes moeten eten als hij echt die Jordanesk superstar wil worden die de Amerikanen zo graag willen.
Kyrie en Luka, prachtig om te zien wel dat ze hun ploeg naar dit niveau tillen. Wie had dat verwacht vorig seizoen na die trade..
- View now in the NBA App - https://nba.shar.estori.es/go/a8254...ca30b3a9/03137b6f-40fc-86d5-7261-3a12ca85802a