NBA 2023-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pacers ook gewoon nog geozn achter de oren he. Die mogen trots zijn op waar ze al zijn geraakt dit jaar. Die ploeg nog wel wat groeien.
Zo, eerste sweep. Ik vermoed dat de Wolves toch nog wel 1 wedstrijd gaan winnen en het geen dubbele sweep wordt :unsure:
Dallas wel zonder Liveley, maar mogelijk komt Kleber terug...
Ik hoop vooral op twee gezonde volledige ploegen in de finals.

Voorspellingen voor de finals?

Ik zie Boston de eerste match verliezen, om direct onder druk te komen.
Vermoed dat we richting 2-2 gaan na 4 games desondanks, en dan ben ik benieuwd of ze kunnen closen. Dallas toch vrij onvoorspelbaar, als Donci zijn dagje heeft..

Porzingis zou klaar moeten geraken voor game 1, al zal die wel gefaseerd terug gebracht worden.

Boston 4-2
Vooral omdat de spelers rond Tatum en Brown van een ander niveau zijn dan de spelers rond Luca en Kyrie.
Deze playoffs al veel series zien beslist worden door role players die boven zichzelf uitstijgen voor een of meerdere wedstrijden.

Mannekes zolang dat het duurt voor dit begint 😴

Als Boston dit niet kan afmaken mogen ze gerust zeggen dat hun seizoen gefaald is. Een titel voor Luka en Kyrie, ik zie het wel zitten anders.

Sterke defence + Porzingis die direct een impact heeft. Dan mag Tatum 'maar' 16 pts scoren, er zit gewoon zo veel kwaliteit in dit Boston.
Dallas hangt veel meer af van hun star duo, als Kyrie geen 30 punten maakt wordt het moeilijk.

Blij dat mijn voorspelling over G1 alvast foutief was. Porzingis toch al meer gespeeld (en meer impact) dan ik verwacht had, des te beter!

Boston zonder Porzingis, Kyrie en Luka die samen 60+ punten maken, maar gewoon te weinig van de supporting cast.
Gaat nog gewoon een droge sweep worden zo.

Uiteindelijk wint de vooraf aangekondigde sterkste ploeg ook de titel. Weinig verrassend dus. Hoe spannend het Westen dan ook was en hoe saai het Oosten was dit jaar.

Bronny James gedraft door de Lakers. Enige twijfel dat Lebron niet zou verlengen nu zeker weg. Lakers hebben ook wel echt een steal gedaan met Knecht.

Heel cool van Ajay. Al was er maar weinig twijfel dat hij gedraft ging worden, zeker na die sterke Draft Combine.

Benieuwd of het oudste Hodge broertje dit seizoen bij Villanova voor een 3 op een rij gaat kunnen zorgen.

Laatst bewerkt:
Sterk debuut vannacht in de Sumer League.

Blijft uiteraard wel maar de summer league. Maar was daar zowat de beste speler.

Hopelijk goeie pre season waar hij een rosterspot kan versieren. Of een leuke trade Camara gewijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan