NBA 2024-2025

Nu al schrik dat de Mavs veel te ver gaan geraken dit seizoen. :(
Blijf het zonde vinden dat Irving naast een Doncic en Klay speelt. :cry:

Wat laat, maar toch even mijn picks:

1st seed East? CELTICS
1st seed West? MAVERICKS
Kampioen East? CELTICS
Kampioen West? TIMBERWOLVES
Kampioen? CELTICS
Bust? PHOENIX

ROY? No idea
MIP? No idea
DPOY? Chet
MVP? Jokic of SGA

Favoriete team(s)? CELTICS
Welke positie gaat je favoriet team(s) eindigen? Champs
Favoriete speler(s)? Tatum, Morant, Ant, Giannis, KAT
Minst favoriete speler(s)? LeBron, Embiid
Wat of wie kijk je naar uit? Camara en Ajay als Belg, maar ook naar de Celtics om te zien of ze kunnen repeaten. Knicks met KAT en Timberwolves met Randle
In welk seizoen wint Wemby zijn eerste MVP? 2027/2028

1730823090088.png

Bij de 76'rs mogen ze Maxey nu ook al enkele weken missen.
The 76ers have been under more NBA investigations (two) than they have wins (one) this season. :unsure:

@waffel, hebben ze eigenlijk iets deftig zitten qua youngsters bij Jazz?

Ik ga eerlijk zijn, ik volg het niet meer. Sinds dat de NBA een shooting fest is geworden is de identiteit van Jazz volledig zoek. Ikzelf genoot voornamelijk van de defence in de NBA, dus veel games bekijk ik ook niet meer.
Ik dacht eventjes vorig jaar dat ze terug vertrokken waren met Markannen, Sexton, Collins en Clarkson, maar die hype is snel gaan liggen.
You never know met Danny Ange, maar ik zie het voorlopig niet meer.

Zoveel picks hebben ze bij Utah nu ook weer niet in de toekomst. Ik neem aan dat ze volgende zomer Markannen willen traden voor veel picks, maar dan gaat hij toch terug wat beter moeten spelen.

OKC heeft zoveel picks dat ze niet meer gaan weten met wat er te doen. Ze hebben komende draft mogelijks 5 1st round picks.. Ik vraag het me echt af, want ze lijken ook totaal geen interesse te hebben om voor een superstar te traden.

Laatst bewerkt:
Cleveland 12-0.. Niet verwacht. Phoenix ook goed gestart, maybe not a bust this season?
Nieuwe coach in Phoenix zorgt wel voor een andere dynamiek voor de moment. Dat team beschikt in principe over alle wapens om een contender te zijn. Ik ben wel benieuwd of ze die goede flow kunnen vasthouden. De stats zijn nog niet om van achterover te vallen.

Voor mensen met NBA LP, is er nog steeds een programma die een roundup doet van alle gespeelde matchen van de dag? Denk dat het vroeger Gametime noemde?

Amai zeg, Dalton Knecht. Wat een draft steal zo lijkt van de Lakers. In combinatie met JJ die ze toch helemaal anders laat spelen zijn ze plots weer helemaal relevant. Wie had dat nog gedacht.

Het mag gezegd worden. Onze Belgische boys zijn eigenlijk wel echt sterk bezig. 💪

Terug
Bovenaan