NBA 2024-2025

Iemand die dit had zien aankomen?
What the actually f*ck
Mavs zouden blijkbaar Doncic niet eens op voorhand hebben ingelicht

Anyway, Mavs worden wel scary op dit manier. Wel win now, want zo worden ze er niet jonger op. Lakers not so much.

Laatst bewerkt:
Wat...? Deze deal is redelijk bizar.
Geen supermax voor Doncic nu... dus hij verliest ook wel wat geld door deze trade.

Wel waanzinnige trade van de Mavs on the long run.

Doncic is 25.

Ma bon, bij deze kan ik eindelijk weer naar Kyrie Irving kijken. Wel een cool duo met AD.

Laatst bewerkt:
Fox en Lavine ook weg... Ze zitten niet stil daar, benieuwd wat er nog gaat komen (Butler mss).

Compleet ongezien dan ook. GM die blijkbaar zelf naar Pelinka belt om Luka aan te bieden en zich gewillig laat pluimen zonder ook maar met een ander team te spreken.

Iedereen moet die interview echt bekijken. Hoe kan iemand met die functie op dat niveau zo ongelovig zijn en zich zo laten ringeloren. De manier waarop hij het ook uitlegt. Er moet daar toch meer achter zitten.

1738742747118.png

Iedereen moet die interview echt bekijken. Hoe kan iemand met die functie op dat niveau zo ongelovig zijn en zich zo laten ringeloren. De manier waarop hij het ook uitlegt. Er moet daar toch meer achter zitten.
Lijkt echt zo'n NBA georchestreerde trade. Lakers krijgen opnieuw een generational franchise superstar voor de komende 10 jaar praktisch gratis. Heel die trade stinkt zo hard.

Mavs heeft wel een mooi roster en AD gaat daar wel perfect inpassen. Maar dat is wel heel korte termijn. Als je ook ziet hoe populair Luka was in Dallas.. En de man was er ook nog eens gewoon gelukkig. Dayum.

EDIT: Hoe meer je inleest in deze trade hoe zotter het wordt. Blijkbaar waren ze al een maand bezig, alsook de originele trade package had ook nog Knecht + 1st round pick 2031 in de deal. Maar omdat de Mavs GM absoluut wou dat niemand op de hoogte was van de gesprekken hebben de Lakers nog kunnen downplayen in ruil daarvoor. W-t-f.

Laatst bewerkt:
Mavs heeft wel een mooi roster en AD gaat daar wel perfect inpassen.
DE Mavs hebben ... ;)

Maar idd bizarre trade. Al las ik wel dat er mss meer speelde, en de owners van de Mavs eigenlijk naar Las Vegas willen verhuizen op midden lange termijn.

Middelton ondertussen naar de Wizards, en Kuzma naar de Bucks.

En Camara blijft maar indruk maken bij de Blazers. Laat ons dat vooral niet onderbelichten.

Butler naar de Warriors.
Kuzma voor Middleton naar de Bucks.
Ingram naar de Raptors.

Zotte tradedeadline dit jaar :wtf:

Mijn respect voor Butler is na deze saga nu wel helemaal weg. Wat een eikel. Maar hij heeft dan toch moeten ietwat toegeven, want hij wou liefst naar Phoenix. Ik vind dat Miami er nog deftige return heeft voor gekregen na zijn gedrag en aflopend contract.

Lakers halen nodige jonge center in Mark Williams voor Knech, Reddish en 1st round pick.

Lonzo Ball tekent nieuw contract, wie had dat nog gedacht.

Terug
Bovenaan