Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals?JJ heeft nog veel werk om zich te verbeteren als coach, wat heeft die allemaal uitgestoken de laatste 3 games![]()

Game 4: geen enkele wissel gedaan 2e helftZoals?
Nuggets heeft tijdens de regular season 3-1 gewonnen tegen OKC dus misschien komt er wel een verrassing maar dan moet Murray wel een pak beter spelen dan de afgelopen maanden en dat zie ik hem niet direct doen voor de volledige serie tegen OKC.Golden state als laatste ploeg door naar de tweede ronde. Hield met 9/11 van achter de driepuntlijn en Curry die in de tweede helft op stoom komt. Tegen de Wolves zal het wel nog moeilijker worden. Benieuwd hoe Ant verder evolueert tegen een toch wel sterker defensief blok.
Overige matchups geef ik de Nuggets weinig kans tegen OKC. De Celtics gaan ook weinig moeite hebben met de Knicks, al is dat wel een mooie affiche door de historie. Cavs verliezen al meteen thuis, die hebben Garland echt wel nodig.
Lebron gaat gewoon nog door tot zijn volgende zoon over 2 jaar in de NBA speelt imo. Die zou blijkbaar wel genoeg talent hebben om een plaats te verdienen in de NBA.Gaan ze nu echt weer maanden speculeren alsof LeBron op pensioen zou gaan zonder farewell tour? En ook, hoe onuitstaanbaar zijn Stephen A en Perkins?

Was 2-2Nuggets heeft tijdens de regular season 3-1 gewonnen tegen OKC
De Thunder hebben geluisterd, Boston zit toch wel in slechte papieren, Madison square garden gaat koken als ze daar spelen.Antman was maar povertjes. Ik verwacht toch wel een stevige reactie van zowel Boston als OKC.
Chicago Bulls en idd de reden the GOAT, MJ.Ik ben een NBA-leek die af en toe wat matchen and samenvattingen volgt.
Vroeg me af, hebben jullie een favoriet team en zo ja, waarom net dat team?
Obv van wat ik hal gezien heb doet Anthony Edwards me het meest aan Jordan denken, dus daarom root ik voorlopig voor Minnesota.