NBA 2024-2025

Het ziet eruit alsof hij zijn achillespees heeft gescheurd dus ik denk niet dat we Tatum nog terug gaan zien spelen en hij 6-12 maanden zal missen. Geen contact, afduwen op die voet, ... Gewoon hetzelfde als bij Lillard.
Waarschijnlijk een jaar, kans is klein dat we hem volgend seizoen gaan zien. Is zelfde blessure als KD. Dat is gewoon afschuwelijk voor Tatum, wens je niemand toe. Toch weer serieus wat blessures in deze playoffs, altijd jammer dat die mee de uitkomst bepalen :(

Pacers op cruise control naar de conference finals. Haliburton speelt echt wel goed.

Het aantal wedstrijden doorheen het seizoen zou serieus teruggeschroefd mogen worden imho. Als je kijkt hoe vaak blessures bepalend zijn voor wie er ver geraakt in de play-offs.

Pacers-Knicks in hrt Oosten, ik denk niet dat daar veel volk op had gewed.

OKC maakt het af in het vierde kwart, Jokic 42 punten maar toch ook weer 40+ minuten gespeeld. De Thunder zijn gewoon te breed voor de Nuggets, ze kunnen met een rotatie van 10 spelers spelen.

Papa Haliburton zal toch ook spijt hebben als hij voor de TV zit tijdens de Eastern Finals.

Joker weer zoals we hem kennen maar de rest (vooral MPJ) laten het nu toch afweten. Zal dus OKC vs Wolves zijn en Pacers vs Knicks.

Het aantal wedstrijden doorheen het seizoen zou serieus teruggeschroefd mogen worden imho. Als je kijkt hoe vaak blessures bepalend zijn voor wie er ver geraakt in de play-offs.

Pacers-Knicks in hrt Oosten, ik denk niet dat daar veel volk op had gewed.

OKC maakt het af in het vierde kwart, Jokic 42 punten maar toch ook weer 40+ minuten gespeeld. De Thunder zijn gewoon te breed voor de Nuggets, ze kunnen met een rotatie van 10 spelers spelen.
Anderzijds: van de Knicks hun starting five hebben er 3 het meeste aantal minuten van heel de league. En dat had met Towns en Brunson ook zo geweest als ze in't seizoen geen (kleine) blessures hadden gehad.

Anderzijds: van de Knicks hun starting five hebben er 3 het meeste aantal minuten van heel de league. En dat had met Towns en Brunson ook zo geweest als ze in't seizoen geen (kleine) blessures hadden gehad.
Tibs staat er wel om bekend om zijn starters veel minuten te laten spelen he. Butler of Deng speelde onder hem ook veel te veel.
Op lange termijn gaat dat toch nefast zijn voor die spelers.

Tibs staat er wel om bekend om zijn starters veel minuten te laten spelen he. Butler of Deng speelde onder hem ook veel te veel.
Op lange termijn gaat dat toch nefast zijn voor die spelers.
Ja dat weet ik. Maar de Knicks hebben dus 3 spelers met de meeste minuten over 82 matchen en die hebben (nog) geen last van blessures.

Het is niet omdat bepaalde ploegen/spelers wel fit blijven dat er geen probleem is. Blessures is ook soms een loterij en sommige zijn nu eenmaal meer blessure gevoelig. Het schema van de NBA is gewoon te brutaal en te vol. In de playoffs is het ook om de 2 dagen aan de bak. Dat hakt er serieus in.

Tibs is qua speeltijd van zijn spelers altijd een idioot geweest en het is net ironisch dat zijn ploeg fit is en in de conference finals staat. Hij heeft al genoeg spelers de afgrond in gereden.

Laatst bewerkt:
Ja Tatum.. Ben een grote fan, geweldige speler. Maar soms zo cringy. Daarom heb ik een vermoeden dat hij aan het overdrijven was, en miraculeus gewoon op het veld gaat staan volgende wedstrijd. Just a hunch.
Might have to delete this :unsure:
Dik klote voor Tatum dit, zeker op zo'n moment in zijn carrière.

Celtics wel geweldige wedstrijd gespeeld. Benieuwd wat ze in MSG kunnen doen, al vrees ik dat het over and out zal zijn.. Als ze game 7 halen hebben ze weer het pyschologische voordeel.

Might have to delete this :unsure:
Dik klote voor Tatum dit, zeker op zo'n moment in zijn carrière.

Celtics wel geweldige wedstrijd gespeeld. Benieuwd wat ze in MSG kunnen doen, al vrees ik dat het over and out zal zijn.. Als ze game 7 halen hebben ze weer het pyschologische voordeel.
Derrick White is toch zo'n beest van een speler. Zalige kerel.

Boston ook 22/49 van achter de driepuntlijn. Als de bal zo binnen gaat is er weinig tegen te beginnen.

Te nice die Nuggets, Jokic en Murray nog eens met de oldschool 2-man game.
Deze nacht eens niet live gekeken, 2:30 was nu toch een beetje te hard. Zondag match om 21u30, ideaal 🍿

De trade tussen de Wolves en NY is voor beide kampen geslaagd denk ik. KAT draait zcht goed mee in dit team en Randle speelt echt goed deze play-offs.
Stel je voor een finale tussen die twee...

Ik ben eens benieuwd. Zou niet verschieten dat Pacers finals gaan halen eerlijk gezegd.

Het wordt dan toch de gevreesde blow out. No show bij sommige Nuggets (en injuries). Maar wat die refs allemaal uitsteken en toelaten bij OKC, ik mag hopen dat het in de (conference) finals beter is. Want dit is echt belachelijk met momenten.

Soit, OKC veruit sterkste team uiteraard. Al zot dat dit tot game 7 ging. Onverwachte playoff run van Denver, was leuk te volgen. Ik hoop echt dat ze nog iets aan het roster kunnen doen, of Jokic zit net als Giannis vast in no man's land de komende jaren.

Laten we dan maar hopen dat we verloren tegen de Champs. Die moeten toch met vertrouwen nu uit deze reeks komen. Maar ik gun het Ant en de Wolves wel 😬.

Terug
Bovenaan