Netflix

Beginnen met kijken naar Squid Game 2

Eerst dacht ik: hoe lang gaat het duren voor we in het spel zitten. Maar toen het spel begon was het gewoon meer van hetzelfde: lange dialogen en discussies tussen de deelnemers, uitvergrote en doodirritante characters, vechtpartijen, stemmen om al dan niet te vertrekken en de games. En nu mis ik de twee eerste afleveringen wel waar ze meer op zoek gaan naar de game master.

Benieuwd hoehet evolueert.

Ferry2 zal wel de laatste van de reeks zijn? Totaal uitgemolken. Ook een rare verhaallijn met die twee pubers die de drugsbaron willen uithangen.

Ferry2 zal wel de laatste van de reeks zijn? Totaal uitgemolken. ...
Zwakste productie uit de Ferry/Undercover series.

Maar ja die waren so wie so al dik voorbij gestreefd door MocroMaffia.
De laatste hands down beste misdaad serie ooit gemaakt in het Nederlands (nou ja, Nederlands...)

Ja das wel echt redelijk goed. Vooral de subtiele gezichten en gesten van zoon en dochter, daar kan ik echt van genieten.
De zoon is ook écht de zoon van de vader in de serie en ze zijn beide de schrijvers.

The Breakthrough ook een aanrader voor mensen die wat Scandinavische crimi kunnen smaken.
Er wordt niet per se gefocused op het oplossen van de zaak, maar wel op wat alle betrokkenen meemaken.

Terug
Bovenaan