Netflix

Onze kinderen hebben allebei een samsung tablet.
Voor lange autoritten downloaden we dan enkele zaken op netflix zodat ze die offline kunnen bekijken.

Plots lukt dit niet meer (op beide toestellen).
Bij sommige zaken die ze eerder gedownload hadden is de content vervallen en lukt het niet meer om te vernieuwen.
Als we iets nieuws willen downloaden zien we het cirkeltje verschijnen, maar blijft de download op 0% staan.

Reeds geprobeerd om te updaten, maar zonder resultaat.

Nog mensen die iets gelijkaardigs meegemaakt hebben?

Onze kinderen hebben allebei een samsung tablet.
Voor lange autoritten downloaden we dan enkele zaken op netflix zodat ze die offline kunnen bekijken.

Plots lukt dit niet meer (op beide toestellen).
Bij sommige zaken die ze eerder gedownload hadden is de content vervallen en lukt het niet meer om te vernieuwen.
Als we iets nieuws willen downloaden zien we het cirkeltje verschijnen, maar blijft de download op 0% staan.

Reeds geprobeerd om te updaten, maar zonder resultaat.

Nog mensen die iets gelijkaardigs meegemaakt hebben?
Een duurder abonnement nemen.

Die nieuwe layout van netflix is toch ook niet dat zulle. Nog meer scrollen en nog minder items onscreen. :cautious:

Tis dus enkel de app op mijn xbox console die aangepast is qua layout, gelukkig (nog?) niet via de pc.

Koreaanse cinema bekoort me meer en meer op Netflix. Wat uit de VS komt is afgrijselijker.

Weak Hero S1 en S2 - 8.5/10 en 9/10.
School en pestkoppen. Een oud zeer en universeel.
Beide seizoenen hadden topkarakters.
De vechtchoreografie was bijzonder goed.
Enig minpuntje was de beperkte schade van de slagen en verwondingen, maar mss komt dat door de leeftijdsrating.
Bij de helft van de slagen zouden de meeste mensen bewusteloos liggen.

Karma (2025) - 8/10.
Karma is het zeker.
Wordt verteld uit verschillende standpunten.

De wolkenkrabberklim van Alex Honnold. Ik was aanvankelijk niet van plan om de klim per se helemaal te bekijken, maar ik was toch meteen hooked. Jawadde, indrukwekkend.

Nog eens herbegonnen met homeland. Was al meerdere jaren geleden dat ik deze gezien had en wist er niet meer veel van.
T blijft een toppertje!

Mensen die graag True Crime Docu's kijken:

Gisteren The Predator of Seville (3 afl van ~45 min.) gekeken op aanraden van een vriendin. Pure waanzin.

Man kan zomaar tientallen (wss zelfs honderden) vrouwen aanranden/verkrachten in een tijdspanne van bijna 10 jaar. Als die Gabrielle daar zelf geen actie ondernam kwam die daar gewoon doodleuk allemaal mee weg. Waanzin gewoon.

Heeft zelfs een dode op zijn geweten en is daarvoor vrijgesproken maar dat is toch altijd dood door nalatigheid? Die twee vrouwen hadden zoveel alcohol in hun bloed dat normaal voldoende is om in coma te geraken en hijzelf? 0,0 ...

Vervolgens die twee andere vrouwen die gingen getuigen, wtf was dat? Op dat punt dacht ik echt dat ze hem zouden vrijspreken (gelukkig is dat niet gebeurd). Echt een wansmakelijke getuigenis en vooral die ene die dan de schuld nog bij Gabrielle durfde te leggen.

Die man heeft ondertussen trouwens nog geen minuut van de cel gezien omdat hij in beroep is gegaan. Lange leve Europese justitie zeker?

Weer een prijsstijging van Netflix (in Polen). 14€ per maand reeds voor een standaard abo. Begint stilletjesaan toch teveel te worden.

Als dit er komt schakel ik direct over, zit nu op het goedkoopste, maar nog goedkoper mag altijd

Als dit er komt schakel ik direct over, zit nu op het goedkoopste, maar nog goedkoper mag altijd

Nooit van zijn leven dat ik een abo betaal en alsnog reclame moet kijken.

Dat ze dan een Free formule uitwerken met x uur per week, of enkel bepaalde titels, gratis maar met reclame. Zoals den TV vroeger.

Terug
Bovenaan