Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geweldig ontknoping heHoly crap, Chargers-Raiders. Wat een wedstrijd. Zo kunt ge ze zelf niet verzinnen.
Nee, dat is de frustratie die spreekt. Hun run game was ook goed, en onze run defense verschrikkelijk. Blij dat JJ Watt terugkomt, want zonder een béétje tanden aan onze defense halen we het echt niet. Er zit veel in de Cardinals, maar het is allemaal zo inconsistent... Natuurlijk niet gek als je ziet wie we al kwijt zijn, maar wel frustrerend als je denkt aan wat zou kunnen.Als het een troost mag zijn, wij zijn "best of the west" terwijl we als kleine kinderen slaag hebben gekregen van godbetert de 49'ers. Alle deftige draftpicks voor de komende jaren weg om op papier de beste D te hebben van de league en dan weggespeeld worden door Jimmy fucking Garoppolo. Als (en dat is imo al een grote "als") we voorbij Arizona geraken wachten ons de Cowboys of terug die 49'ers. Tenzij de Eagles stunten natuurlijk, maar daar ga ik zelfs niet op hopen. Het blijft natuurlijk een loterij maar ik zie ons op dezelfde plaats eindigen als vorig jaar, tenzij Stafford nog minimum 2 matchen gaat spelen zonder INT's.Die moet ik nog zien. Maar ik ben al grumpy op voorhand door die godvergeten rot-Seahawks met hun ongelofelijk frustrerende offense. Niks zit daarin, behalve foute beslissingen van Wilson en dan een scramble drill waarin ze gewoon ongeëvenaard zijnNee, dat is de frustratie die spreekt. Hun run game was ook goed, en onze run defense verschrikkelijk. Blij dat JJ Watt terugkomt, want zonder een béétje tanden aan onze defense halen we het echt niet. Er zit veel in de Cardinals, maar het is allemaal zo inconsistent... Natuurlijk niet gek als je ziet wie we al kwijt zijn, maar wel frustrerend als je denkt aan wat zou kunnen.

Awel, daar heb ik een theorie over, over dat slaag krijgen van de 49'ers. Ik had allebei de verliezen voorspeld. Over deze laatste Rams-49'ers twijfelde ik, maar die vorige was een uitgemaakte zaak voor mij. Het is al een tijdje aan de gang dat spelers sneller en kleiner worden. En veel defenses hebben zich zo aangepast. Je moet wel, als je Tyreek Hill én Hardman én... wilt tegenhouden. En dat zijn toch de teams die je uiteindelijk moet kloppen. Denk dat Bowles daarbij één van de trendsetters is, met de Dollar Back. Met veel lopende quarterbacks, veel superspeedsters op het plein. Maar er is ook een tegenreactie, met dikke buffels, zware lines en heavy personnel. In de eerste plaats Bellichick, die zigt terwijl de rest zagt. En ik denk dat je dit seizoen voor het eerst echt een scheiding hebt gekregen tussen de twee aanpakken.Als het een troost mag zijn, wij zijn "best of the west" terwijl we als kleine kinderen slaag hebben gekregen van godbetert de 49'ers. Alle deftige draftpicks voor de komende jaren weg om op papier de beste D te hebben van de league en dan weggespeeld worden door Jimmy fucking Garoppolo. Als (en dat is imo al een grote "als") we voorbij Arizona geraken wachten ons de Cowboys of terug die 49'ers. Tenzij de Eagles stunten natuurlijk, maar daar ga ik zelfs niet op hopen. Het blijft natuurlijk een loterij maar ik zie ons op dezelfde plaats eindigen als vorig jaar, tenzij Stafford nog minimum 2 matchen gaat spelen zonder INT's.
Als het voor u hetzelfde is zou ik jullie graag nog een weekje langer zien sucken. Volgend jaar mag je terug de eerste 10 games alles kapot spelen. Deal?
Benieuwd of we een SB Chiefs - Packers gaan krijgen waar iedereen al een jaar of 2 op hoopt. Ik zie het Rodgers dit jaar wel flikken om de finale te spelen. De Chiefs zijn ook op tijd terug goed bezig maar daar heb ik nog altijd niet het idee van dat het echt die topploeg van de vorige jaren is.
In de AFC ben ik toch vooral benieuwd hoe lang die Bengals nog verder kunnen drijven op die Burrow-Chase connectie zonder een O-line. Toch ook veruit de beste gok van dit seizoen.

Ik denk dat Tampa samen met de Packers misschien het beste allround team is. Maar met Antonio Brown uit, missen ze nog wel iemand tegenover Chris Evans. Ik heb een mancrush op Gronk, maar die kan het ook niet eeuwig blijven doenNiemand die Tampa Bay terug in de SB verwacht?
Of toch niet als enige spil. Gek genoeg gun ik het ze wel, ik zou gedacht hebben dat ik Tom Brady ondertussen al beu zou zijn. Niet dat ze zich daar veel van zullen aantrekken.Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Er zijn echt een aantal vreemde uitslagen geweest dit seizoen. Hell, er staan met de Pats, Steelers en Eagles zelfs 3 ploegen in de playoffs die ik vooraf geen schijn van kans zou gegeven hebben. 4 als je de Bengals meetelt, al was het snel duidelijk dat indien Burrow gezond bleef die heel ver gingen geraken.*theorie*
Ik vind ons te wisselvallig om in de SB te staan eerlijk gezegd. Met de defensive coordinator van vorig seizoen had ik er nog in geloofd maar nu geeft de D toch nog iets te veel weg. Allez, deels ook omdat de offense valt of staat met het aantal interceptions die Stafford gooit. Op een goeie dag speelt die op MVP niveau, op een slechte dag snap je niet waarom we daar zoveel picks aan hebben gehangen.Ik ga me kapot supporteren voor de Cardinals, hè. Maar eerlijk gezegd denk ik dat als wij niet doorgaan, de Rams in de SB staan. Met JJ Watt en Hopkins terug, gaat dat sukkelen een pakje minder zijn. Hopkins blijkt echt wel een lynchpin te zijn. Ons dipje is voorbij![]()
Tot enkele weken terug waren ze voor mij de favoriet om hem te winnen. Nu hebben ze iets te veel gekwetsten op cruciale posities. Tegen de Eagles moet dat nog lukken maar daarna is het einde verhaal denk ik.Niemand die Tampa Bay terug in de SB verwacht?

Eerlijk.. niet echt en zelfs al die hard fan!Niemand die Tampa Bay terug in de SB verwacht?

Jensen is er al terug se.Wat een ellendig jaar al met blessures en nu op 10min 2 OL kwijt..
Bumpy road naar Vegas dus
Coole matchen al dit weekend!
Alles al juist gegokt maar er zaten dan ook geen echte verrassingen bij imo.
Alle 3 de ploegen uit AFC die door zijn waren best indrukwekkend dus ik ben wel benieuwd naar die division match ups volgende week. Vooral omdat ze nu tegen echt goeie teams uitkomen.
Niners - Cowboys was wel de match van het weekend qua spanning.
Nu hopen dat mijn Rams er ook bij zijn vannacht! Op papier de makkelijkste match vd 4 die je in de PO's moet spelen om de titel te pakken maar echt gerust ben ik er toch niet in.Als de Cowboys wat minder fouten maken halen ze het nog denk ik. Maar SF is wel echt verdiend door. Ik ben benieuwd wie ze allemaal recupereren van hun defense (Bosa zag er bv echt niet goed uit) en of die sterke D en run game voldoende is tegen Green Bay want Jimmy G kwam toch weer te kort bij momenten.
Ik vind dat persoonlijk veel meer de fout van de coaching staff dan van Hurts. Akkoord, Hurts is geen goeie passer en dat is natuurlijk zijn fout. Maar in het reguliere seizoen hebben ze dat net op tijd in gezien want vanaf week 7-8 zijn ze op de run beginnen spelen ipv op de passing en dat heeft hen naar de play offs geleid. Geen flauw idee wat die coaches dan bezielt om in die PO's terug op de passing te gaan spelen eerlijk gezegd. Runs, korte passes en veel yards after catch is al maanden hun spel en dan gaan ze tegen Tampa plots de lange bal spelen? Onbegrijpelijk.Mijn bold prediction ziet er niet meer zo goed uitMaar meestal is het zo wat gedeelde schuld, maar hier komt Hurts wel erg slecht uit… En deze coach krijgt toch wel echt niks uitgezet!
Ik hoop dat deze prediction beter is dan die hierbovenIk ga me kapot supporteren voor de Cardinals, hè. Maar eerlijk gezegd denk ik dat als wij niet doorgaan, de Rams in de SB staan.