NFL 2024-2025

Hard Knocks is trouwens ook bezig aan een soort van offseason seizoen waarin ze de Giants volgen tijdens de draft etc. Ook super interessant voor de mensen die wat meer geïnteresseerd zijn in het management gedeelte van een ploeg ;)

Hard Knocks is trouwens ook bezig aan een soort van offseason seizoen waarin ze de Giants volgen tijdens de draft etc. Ook super interessant voor de mensen die wat meer geïnteresseerd zijn in het management gedeelte van een ploeg ;)
Jammer genoeg wel HBO en, uiteraard, niet te zien op onze versie van HBO Max.

Donderdag is het eindelijk zover! Het ongeveer enige positieve aan het einde van de zomer!

Niemand met wat (bold) predictions?

MVP: Mahomes
OPOY: Love
DPOY: TJ Watt
OROY: Caleb
DROY: Verse
CPOY: Burrow

SB: Chiefs - Rams (ik ben hier mogelijks wel biased)
1st round pick 2025 is voor de Patriots en die draften een LT

En dan nog enkele, totaal uit de lucht gegrepen, predictions:
- De Jets blijven de Jets en Rodgers verhelpt dat niet.
- Anthony Richardson blijft dit seizoen wel fit en leidt zijn team naar de PO's.
- Dan Campbell zakt hopeloos door de mand nadat zijn ballsy beslissingen dit seizoen wél als een boemerang in zijn gezicht terugkomen
- Demeco Ryans en CJ Stroud bewijzen dat vorig seizoen geen fluke was en de Texans spelen de finale van de AFC Championship. Stefon Diggs vraagt wel een trade aan in week 6 omdat hij te weinig targets krijgt.
- Kyle Pitts wordt eindelijk gebruikt bij de Falcons

Natuurlijk super biased maarja...

MVP: Stroud
OROY: Harrison Jr.
DROY: Latu

SB: Texans - Lions
- Slechtste team: of de Patriots of de Raiders, ik gok de Raiders.
- Rodgers doet zich weer pijn en retired op het einde van het seizoen.
- Steelers hebben voor het eerst in een heel lange periode nog eens een slecht seizoen en kunnen eindelijk eens een deftige QB draften.
- Eagles stellen teleur vanwege hun coaching staff en iedereen vliegt buiten.
- De Falcons verrassen en doen het uitstekend en halen de playoffs.
- Williams doet het oké maar wordt gecarried door zijn team richting playoffs.
- Harrison Jr. heeft direct een all pro caliber seizoen en steelt de OROY van Williams

Iemand de nieuwe kick-off rules al bekeken?
Wat een misbaksel is me dat zeg...

"hey, ander team, we gaan een onside kick doen hé... maar doe alsof het een verrassing is !!!"

Iemand de nieuwe kick-off rules al bekeken?
Wat een misbaksel is me dat zeg...

"hey, ander team, we gaan een onside kick doen hé... maar doe alsof het een verrassing is !!!"

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n slecht idee. NFL beseft dat football entertainment is en wil zijn product interessanter maken. Als ze op die manier denken special teams interessanter te kunnen maken, waarom niet? Denk dat we tegen het einde van het seizoen nog wel coole dingen zullen zien en dat het nu vooral zoeken is voor iedereen

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n slecht idee. NFL beseft dat football entertainment is en wil zijn product interessanter maken. Als ze op die manier denken special teams interessanter te kunnen maken, waarom niet? Denk dat we tegen het einde van het seizoen nog wel coole dingen zullen zien en dat het nu vooral zoeken is voor iedereen
Ik heb al wel een paar keer gehoord dat iedereen wel iets heeft, of toch veel mensen, maar dat niemand het wil laten zien. Pas wanneer het nodig is. Nu denken ze nog: we geven wel betere positie af, dat trekken we wel goed. Maar de eerste die laat zien wat hij weet, is in het nadeel.

Zou kunnen. Of zou kunnen dat gewoon wegtrappen statistisch het beste is, en dan passen ze volgend jaar wel aan :D Maar qua injuries is dit wel een pák beter. Dus daar kun je alleen voor zijn.

Dat kunnen we al vergeten, 3-6 weken uit 😭

Packers - Eagles gezien dit weekend.
Het ging gelijk op al had ik er precies leer van verwacht. Nu waren de veldcondities blijkbaar wel echt erbarmelijk wat je ook wel zag in de eerste helft.

Jammer dat Love in de laatste 10 seconden van de wedstrijd nog zo’n blessure oploopt.
Ik zie De Packers Ryan Tannehill nog signen want Malik Willis gaat toch nog wel wat te onervaren zijn om mogelijks 6 weken te overbruggen…

Toch wel een paar opmerkelijke dingen in de eerste week:
- And the number one draft pick for the Carolina Panthers is ... wat is me dat? Volledig naar huis gespeeld door de Saints, een team waarvan niemand eigenlijk iets verwachtte.
- Dit wordt ook wel Daniel Jones zijn laatste seizoen als QB1, verschrikkelijke QB. De Panthers gaan het nog best lastig krijgen tegen deze Giants om hun first draft pick te garanderen.
- Deshaun Watson blijft de grootste fraud in NFL history, 230 million guaranteed
- De Chiefs die er blijkbaar in geslaagd zijn om nog beter te zijn dan vorig seizoen, scary

Leuk openingsweekend!

Al direct een enorme verrassing in Cinci waardoor mijn Survivor al naar de zak is na 1 week, en waardoor de Pats hun #1 seed misschien al mislopen want dit Carolina wint geen enkele match en de Giants met Jones en die O-line zie ik ook echt nergens geraken.

Hot Takes/overreactions na Week 1:
- Chiefs winnen de SB want, tenzij SF versterkt is en ik zou niet weten hoe, al de rest maakt geen schijn van kans tegen hen
- Saquon achter een deftige O-line is een moordwapen
- Voor Lamar beginnen de PO's wel heel vroeg dit seizoen.
- De enige QB die dit off season is verlengt voor een zak geld die niet tegenviel dit weekend was Dak. Aangezien het regular season is zegt dat uiteraard meer over al die andere falers dan over Dak zelf.
- Cincinatti moet dringend aan de NFL vragen om het seizoen te beginnen in Oktober want in September zuigen die de stenen uit de grond.
- Het wordt een saai jaar als WR vd Chargers en de Commanders.
- De Watson van de Texans komt nooit meer terug en dat is eigenlijk gewoon karma voor de Browns. Het feit dat Baker nu beter is dan Deshaun maakt het imo extra lollig.
- Er staat geen vervaldatum op Mike Evans
- Ik heb 28 middle of the road teams gezien ongeveer, quasi niemand die er echt bovenuit stak, tenzij een paar teams die tegen echte kneusjes speelden.
- Dan Campbell heeft verstand gekweekt in het offseason en kickt een field goal ipv ervoor te gaan op 4th down. Als hij dit aanhoudt gaan de Lions misschien echt ergens geraken.
- De Falcons hebben prime time Kirk een contract gegeven

En als laatste: Breng aub Greg Olsen terug! Brady klonk even geïnteresseerd en enthousiast als Rashee Rice in een enforced zone 30.

Laatst bewerkt:
Rodgers loopt nog rond na week1!

Tot daar al het positieve nieuws voor de Jets.
Als een voormalige undrafted rookie u defense aan flarden loopt, zelfs al vertrekt hij achter een van de beste O-lines vd league, is daar wel werk aan de winkel imo. Zelf kregen ze Hall dan weer niet in gang (aangezien mijn tegenstander in fantasy hem had staan vond ik dat nu niet zo erg) en had Rodgers constant volk in zijn gezicht. Er zit iets in hoor bij de Jets, maar het zal nog wel ff duren eer het er uit komt denk ik.

Rodgers loopt nog rond na week1!

Tot daar al het positieve nieuws voor de Jets.
Als een voormalige undrafted rookie u defense aan flarden loopt, zelfs al vertrekt hij achter een van de beste O-lines vd league, is daar wel werk aan de winkel imo. Zelf kregen ze Hall dan weer niet in gang (aangezien mijn tegenstander in fantasy hem had staan vond ik dat nu niet zo erg) en had Rodgers constant volk in zijn gezicht. Er zit iets in hoor bij de Jets, maar het zal nog wel ff duren eer het er uit komt denk ik.

49ers hebben alles behalve een van de beste O lines van de league, O line is eigenlijk al heel lang de zwakke schakel bij de 49ers. Los van dat ze de beste LT in de League hebben staat daar een rookie en 3 eigenlijk backup caliber spelers. De niners hebben het geluk dat ze één van de beste, misschien wel de beste, offensive minded coaches hebben die eigenlijk rekening houdt met hun O line en perfect schemed.

source:

49ers hebben alles behalve een van de beste O lines van de league, O line is eigenlijk al heel lang de zwakke schakel bij de 49ers. Los van dat ze de beste LT in de League hebben staat daar een rookie en 3 eigenlijk backup caliber spelers. De niners hebben het geluk dat ze één van de beste, misschien wel de beste, offensive minded coaches hebben die eigenlijk rekening houdt met hun O line en perfect schemed.
Op pass protection zijn ze idd zeker niet de beste maar op de runblock toch wel? CMC is heel goed maar zonder dat er gaten gemaakt worden voor hem geraakt hij ook nergens he. D'accord dat de gaten voor CMC een pak kleiner mogen zijn dan voor een andere RB maar ze moeten evengoed wel gemaakt worden. En dat ligt idd grotendeels aan de coach maar de spelers moeten het nog altijd doen.

Ik was trouwens benieuwd wat Shanahan ging doen zonder CMC. Ik wou hem wel eens zien zonder zijn 2 favoriete wapens (run en play action) maar hij heeft gewoon een andere RB daar gezet en die deed het erg goed. Jammer want ik wou weten of hij een one-trick pony was of toch nog andere dingen uit zijn hoed kon toveren.

Heerlijk. 49'ers - Jets was een TOPwedstrijd :D ik vond de rest van W1 wel plezant, maar niet echt super... Veel teams die er nog in moesten komen! Heb de Cardinals wel live gezien, en dat was ineens een van de betere wedstrijden van de week. Op de opener na dan, die was ook om duimen en vingers van af te likken.

Maar de 9'ers blijven toch geweldig. Deebo is een machine, en beide defenses zijn steengoed. Maar steengoed. En dan is het de coach die het verschil maakt bij de 9'ers, terwijl de Jets totaal sputteren offensively. Die zitten stevig in de jus met hun offensive coordinator, die geen enkel antwoord kan bieden op de LB's en DL van de 49ers die de rest van de defense veel ruimte geven.

Shanahan heeft nog nooit een RB gezien die hij niet kan omvormen tot superster :D Ja, CMC is dat van zichzelf al, maar dit was weer héél indrukwekkend.

Tua alweer concussion...
Die jongen zou toch stillaan moeten stoppen met spelen als hij nog wil beseffen dat hij leeft na zijn carrière...

De Chiefs weer op z'n Chiefs gewonnen.
Door een sterke D? Of door stomme fouten van de Bengals?
Als McPherson trouwens die PAT maakt hebben ze opt einde niet genoeg aan een FG om te winnen, dan is het enkel OT en kan alles nog.

Voor de rest was dit wel de week vd upset...
Niners onderuit tegen Sam fucking Darnold, Ravens 0-2 door te verliezen van de Raiders, de Saints die dem Boys gewoon opvreten.

En ons seizoen is bij deze ook gedaan. 0-2 en een halve offense op IR. En volgende week naar San Fran die gebrand staan op revenge en, met ons geluk, CMC recupereren. In elk geval proficiat @Loser! Ik had liever gehad dat MHJ 3 weken nodig had om op te warmen dan 2 ma bon 😅

Terug
Bovenaan