Nieuwstaat PS5 Pro te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
22/03/2026 16:15

Cool_Breeze

Member
iTrader: 100% (1/1)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Locatie overeen te komen, bij voorkeur ergens waar de provincies Antwerpen, VL-B en Limburg samenkomen
PlayStation 5 Pro Digital Edition 2 TB te koop

Ik verkoop mijn PS5 Pro omdat ik er door tijdsgebrek te weinig mee speel en dit op korte termijn niet zie veranderen. Ik wil mijn investering zoveel mogelijk recupereren en er iemand anders blij mee maken.

Specificaties
  • PS5 Pro Digital Edition, 2 TB
  • Aangekocht op 12/09/2025 bij MediaMarkt Olen
  • Factuur aanwezig
  • Garantie tot 12/09/2027
  • Controller, originele doos en alle kabels inbegrepen
  • Perfecte staat, proper huis, rookvrij
Prijs
  • Nieuwprijs: €899
  • Vraagprijs: €749, Minimumprijs: €699
Levering
  • Afhalen, verzenden of afspreken mogelijk
  • Betaling bij voorkeur via instant overschrijving

Laatst bewerkt:
Vraagprijs en minimumprijs verlaagd, ga waarschijnlijk niet lager gaan
Ik wens je alvast heel veel success met de verkoop. Echter verwacht ik dat de prijsdelta tussen nieuw & 2e hands echt wel groter moet zijn dan 10%. Ook al is die maar een half jaar oud.
Je kan tegenwoordig alvast de disc reader apart bijkopen, dus dat vergroot alvast de kans dat de digital only versie verkocht geraakt.

Ik wens je alvast heel veel success met de verkoop. Echter verwacht ik dat de prijsdelta tussen nieuw & 2e hands echt wel groter moet zijn dan 10%. Ook al is die maar een half jaar oud.
Je kan tegenwoordig alvast de disc reader apart bijkopen, dus dat vergroot alvast de kans dat de digital only versie verkocht geraakt.
hartelijk dank, ik begrijp wat je wilt zeggen, maar m'n kan maar proberen. Hij is maar net 3 maanden oud en aan de minimumprijs kan je heb ook tweedehands bij Coolblue vinden.

Deze gast beslist toch zelf nog wat hij ervoor wilt krijgen? En als het 2dehands is, is het precies niks meer waard.. Iedereen wilt altijd een appel voor een ei kopen.. Kzou gewoon nog wachten en als iemand nu nog €680 euro zou bieden zou je alleszins niet meer twijfelen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan