Hellcats2.0
Active member
Oei ik vond die mission based levels juist zo leuk om te doen in vergelijking met open world. Zal vnvd de demo eens proberen. Nioh 2 volledig uitgespeeld maar ergens gestopt in de vele DLC die ze hadden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het probleem bij PS5 performance problemen? Ik speel op de pc en heb bij de demo geen enkel probleem gehad.![]()
Review: Nioh 3
Iedereen die ooit een soulslike heeft gespeeld of meningen erover las, weet dat het mainstream publiek FromSoftware als heer en meester van het genre beschouwt; een terechte reputatie als we hun moderne catalogus examineren. De Nioh-serie daarentegen? Meerdere opzichten zijn in mijn opinie voor...www.beyondgaming.be
Wat is het probleem bij PS5 performance problemen? Ik speel op de pc en heb bij de demo geen enkel probleem gehad.
Ik amuseer mij nog altijd met de demo. Een tip good luck met de bloodedge demonMetacritic scores zien er heel goed uit, morgen eens omgaan se.

Heb je uw pc gekuisd? Ik speel op max settings 1440p en mijn cpu zit op 75-77 graden mijn gpu idem.Demo gedownload en alles op medium gezet. Cpu temperatuur 95 graden...
Patch afwachten denk ik dan
Het is een mid range gaming laptop van nog geen jaar oud. GPU draait veel koeler dan de cpu en heb het idd gelocked op 60 fps. Game draait anders wel redelijk vlot.Heb je uw pc gekuisd? Ik speel op max settings 1440p en mijn cpu zit op 75-77 graden mijn gpu idem.
Je kan uw fps ook locken op 60 bij settings. Misschien dat dat helpt?
Wuchang vond ik meh maar Nioh 3 vind ik de max de (semi) open wereld vind ik geweldig, de vijanden zijn idd hetzelfde maar dit was ook het geval van Nioh 1 naar Nioh 2.Paar uur bezig nu, mja 't is vooral more of the same, zelfs die Yokai zijn grotendeels gerecycleerd
Zal het sowieso wel uitspelen, want ik blijf die combat gewoon steengoed vinden, maar al bij al, er zijn veel betere in het genre.
Zelfs Wuchang, wat ik hiervoor gespeeld heb, vind ik persoonlijk beter.
Maf hoe zoiets echt zo hard kan verschillen heWuchang vond ik meh maar Nioh 3 vind ik de max de (semi) open wereld vind ik geweldig, de vijanden zijn idd hetzelfde maar dit was ook het geval van Nioh 1 naar Nioh 2.
Maar de combat is toch gewoon meesterlijk vind ik zeker in ninja form zeker omdat de ninjutsu nu gewoon automatisch aangevuld worden als je aanvalt.
da's nog steeds om te bleitenWuchang is Unreal 5 engine dus kunt dat niet echt vergelijken is normaal dat de gfx beter zijn bij Wuchang.Maf hoe zoiets echt zo hard kan verschillen he
Heb juist Wuchang uitgeleend aan ne maat van mij, en die zei letterlijk na een paar dagen, waarom wist ik hier niet eerder van? Is op alle vlakken beter dan Nioh imo. Graphics, sfeer, verhaal, alleen de combat zet ik ze misschien op gelijke stand, al de rest, nope.
Ik ben de grootste openwereld fan die er is denk ik, maar hier werkt dat gewoon niet vind ik (ben wel nog maar een uur of 5 bezig)
En die lootda's nog steeds om te bleiten
Misschien ooit toch nog eens een kans geven dan, ik zeg het, ik vond dit zo goed dat ik voor de platinum gegaan ben..
Maar I dunno ik kon er niet inkomen in de combat van Wuchang zeker die dual blades met die parry of block hoe dat werkte ik werd steeds gemold door die monster die spawnde als je te veel dood ging of wat was het.
Daarna een magic build geprobeerd dat werkte dan beter maar daar moest je ook opletten want om magic te gebruiken moest je éérst uw "mana" of feathers opbouwen enfin tis lang geleden.