Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n beetje de Guy d'Haeseleer tactiek, gratis pinten voor iedereen die op hem stemt.Een gratis vat.
Als ik zoietske doe krijg ik een slap on the wrist. Het verschil tss mods en members mot er zijn neem ik aan?
Imperius SEO Julianus Winnfieldius ziet het nut van deze thread niet in aangezien hij alleenheerser isKUUiT
En de i mag eventueel weggelaten worden. Geeft dan KUT op zen limburegs.
Kom uit uw (ivoren) Toren.
Ik merk hier allerhande (nieuwe?) leden op die zich normaliter te hoog voelen om in zwam te komen posten.
Het is hier wel feiyn eh. Af en toe nekeer zwanzen verlicht de geest.
Getekend nieuw verklaarde super SEO RD.
Aangezien @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield toch niks meer post hier en basically zijn kat stuurt.
En hoeveel lagen heeft deze post niet? Das ewa "Anders" eh Juleke?
This post was sponsored by Maggie De Block.
Dan moet ge uw partij SEO benoemenImperius SEO Julianus Winnfieldius ziet het nut van deze thread niet in aangezien hij alleenheerser is
Ik zou het u willen vertellen maar anders moet ik u bannen.Als ik zoietske doe krijg ik een slap on the wrist. Het verschil tss mods en members mot er zijn neem ik aan?
De partij SEO is bij deze opgerichtDan moet ge uw partij SEO benoemen
Voor wat staat de afkorting als ik vragen mag?De partij SEO is bij deze opgericht
Slyke Eerst OraalVoor wat staat de afkorting als ik vragen mag?
Dat is... Anders.Slyke Eerst Oraal
langs de buitenkant of de binnenkantCOMBI
Met Van Quickenborne als voorzitter. Artikel 1: Elke combi zal van een urinoir worden voorzien.
Buitenkant of course, ge hebt me uw zatte kloten geen tijd om de sleutels van de combi te zoeken. When you gotta go you gotta golangs de buitenkant of de binnenkant
Buitenkant, tankdop open en pipi doen in de adblue tank, das eigenlijk toch ureum.langs de buitenkant of de binnenkant
Partijpunten zijn er meestal om te verwezenlijken, dit lijkt me op voorhand al niet haalbaar.'Kiesdrempel'
Meteen ook hun enige partijpunt de volgende verkiezingen. Duidelijker kan het niet zijn.