Nominaties

Het was misschien egoïstisch van mij. Ik keek er al naar uit om op mijn vingers getikt te worden wanneer ik weer eens begon te zagen op "Under The Skin."(ondertussen kan ik hem wel al een beetje appreciëren.. beetje)

All jokes aside, uw "werk" hier, al is het misschien een groot deel ocd, is van waarde. En daarbuiten ook.

Sorry ik weet dat dit vrij OCD zal overkomen 😅 maar @vishnusixclix of @coltie zouden jullie de openingspost kunnen aanpassen om de links voor die laatste 6 regisseurs toe te voegen? (Hertzfeldt werd overgeslagen door het vertrek van Nahrtent :cry2: rip)
Ik heb ook nog eventjes de data toegevoegd en Don Hertzfeldt verwijderd uit het overzicht en een voetnoot toegevoegd.

__

Ik weet niet of mensen zin hebben in een "tweede seizoen" of we er misschien eventueel een gewoonte van kunnen maken om een thread te openen wanneer een regisseur overlijdt zoals JLG in 2022 of recent ook David Lynch (en die heeft nog geen thread).

Y not both! Wil sowieso nog wel eens een tweede seizoen hiervan maar misschien nog "even" wachten tot na de afloop van BGs favoriete film uit het jaar XXXX?

Y not both! Wil sowieso nog wel eens een tweede seizoen hiervan maar misschien nog "even" wachten tot na de afloop van BGs favoriete film uit het jaar XXXX?
Oké

Denk wel dat het een goed idee zou zijn, mocht iemand misschien om Lynch te eren wel eens een topic voor hem openen (en mochten andere gerenommeerde regisseurs overlijden, hopelijk niet). Maar voor een tweede seizoen is het wellicht beter om nog een beetje te wachten.

Ik weet niet of er hier een supergrote fan van Lynch is die eventueel een thread wil openen? Ik ben wel fan maar wellicht niet zijn grootste fan op dit forum dus ik denk niet dat ik de juiste persoon ervoor ben, maar ik wil het wel doen als niemand het wil doen.

Terug
Bovenaan