Noodvoorraad aanleggen, nattig of niet?

MisterV

Well-known member
Ik denk eraan om een noodvoorraad aan te leggen. Je weet maar nooit dat de Russen in Parijs geraken, het internet uitvalt, of de stroomvoorziening. We hebben allemaal de rush op toiletpapier tijdens corona meegemaakt, ik voorspel hetzelfde met papieren zakdoekjes. Ik voorzie alvast:
  • Een jaarvoorraad aan papieren zakdoekjes en glijmiddel (water- én siliconenbasis)
  • Speeltjes die oplaadbaar zijn + speeltjes die op AA-batterijen werken
  • Een NAS met de nodige filmpjes en foto's (ik voorzie 50 TB)
  • Een generator om laptop en speeltjes op te laden + om de NAS actief te houden
  • Gelet op de consensus in dit topic lijken condooms mij niet nodig. Maar in tijden van nood breken sneller ziektes uit, dus misschien toch wel? Met of zonder ribbels?
  • Voor als het écht misloopt: Een rugzak met afgeprinte en geplastificeerde foto's van mijn favoriete naaktmodellen, een kleine voorraad zakdoekjes, condooms, beflapjes, wegwerpverpakkingen glijmiddel, speeltjes, AA-batterijen voor de speeltjes, een kompas + kaart met Julie Taton haar huis op aangeduid.
Nog ideetjes?

Wat een domme vraag...

Geribbeld is voor het plezier, waarom zou je niet geribbeld nemen?
In oorlogstijden gebeuren er rare dingen. Je kan dan al eens een man tegenkomen en als die mij dan overvalt en dwingt tot dingen heb ik liever niet geribbeld. Een beetje voorzichtigheid dus.

Ik denk eraan om een noodvoorraad aan te leggen. Je weet maar nooit dat de Russen in Parijs geraken, het internet uitvalt, of de stroomvoorziening. We hebben allemaal de rush op toiletpapier tijdens corona meegemaakt, ik voorspel hetzelfde met papieren zakdoekjes. Ik voorzie alvast:
  • Een jaarvoorraad aan papieren zakdoekjes en glijmiddel (water- én siliconenbasis)
  • Gelet op de consensus in dit topic lijken condooms mij niet nodig. Maar in tijden van nood breken sneller ziektes uit, dus misschien toch wel? Met of zonder ribbels?
  • Voor als het écht misloopt: Een rugzak met afgeprinte en geplastificeerde foto's van mijn favoriete naaktmodellen, een kleine voorraad zakdoekjes, condooms, beflapjes, wegwerpverpakkingen glijmiddel, speeltjes, AA-batterijen voor de speeltjes, een kompas + kaart met Julie Taton haar huis op aangeduid.
Nog ideetjes?
een paar sokken als noodvoorraad, moesten de zakdoekjes op zijn.

Ik denk eraan om een noodvoorraad aan te leggen. Je weet maar nooit dat de Russen in Parijs geraken
Mijn vrouw zei gisteren nog dat de Russen gekomen zijn, haar rode vlag hangt uit.

Dringend mijn zakdoekjesverzameling terug aanvullen.

Leuk dat kameraadschap. Wel jammer dat gij niet hebt mogen komen.
Ik mocht komen, maar er lag een Berlijnse muur tussen ons in bed. En een afstandsschot is niet zo bevredigend en zeker niet positief voor de bilaterale relaties. Meer zelfs, ze moonde naar mij.

Ik mocht komen, maar er lag een Berlijnse muur tussen ons in bed. En een afstandsschot is niet zo bevredigend en zeker niet positief voor de bilaterale relaties. Meer zelfs, ze moonde naar mij.
Gelukkig was het een berlijnse muur en geen berlijnse bol of het waren weer allemaal vetplekken. En we weten allemaal wel dat de russen altijd stoefen over hun schotten maar dat hun techniek en capaciteit zwaar ondermaats is.

Gelukkig was het een berlijnse muur en geen berlijnse bol of het waren weer allemaal vetplekken. En we weten allemaal wel dat de russen altijd stoefen over hun schotten maar dat hun techniek en capaciteit zwaar ondermaats is.
Wat hebben de Schotten hier nu weer mee te maken?

Eerder vibrerende jetons.
Een minimum kennis van de materie Stripchat is wel vereist om deze discussie te kunnen voeren.
Maak maar uw eigen stripchat topic dan. Het gaat hier over levensnoodzakelijke zaken in het geval van ernstige calamiteiten. Niet uw filmkes van het voltallige mannelijke modteam.

Niet uw filmkes van het voltallige mannelijke modteam.
sorry, we hadden dit weekend zo'n honger, dat filmpje dat we aan het babbelen waren op een lange, sappige wordt zal ons idd achtervolgen. Zeker omdat nu eindelijk Loser moet toegeven dat hij eigenlijk ook Trump is.

Nog ideetjes?
Een Julie Taton sekspop voor wanneer Bouchez ze voor hemzelf houdt.

Verder: compact denken. Dus al die speeltjes fluoriserend maken zo moet ge minder lampen en ander dingen die licht geven in huis halen. En zo ne velo met nen dynamo gelijk da ze in stations zetten om gsm's op te laden. Houdt u fit en ge moet een plan b hebben na de batterijen.

Terug
Bovenaan