Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt me wel correct om te vermelden dat mensen je hiermee hogerop de wachtlijst helpen komen.En invite gekregen? Zat vandaag in m'n mailbox en meteen € 20 gedeposit.Ik ben wel benieuwd naar het toestel. Hun marketing is in ieder geval prima zijn werk aan het doen en ik merk wel enig enthousiasme.
De processor lijkt me wel de grootste struikelblok te zijn. Er wordt gesproken over een Snapdragon 778+ en dan hij moet toch echt wel scherp geprijsd zijn om hiermee weg te komen.
Wel subtiel je referral code verwerkt in je postHet lijkt me wel correct om te vermelden dat mensen je hiermee hogerop de wachtlijst helpen komen.
Ik sta momenteel in de top 1000, dus heb er wel goede moed in dat ik een invite ga krijgen.
En invite gekregen? Zat vandaag in m'n mailbox en meteen € 20 gedeposit.

Ik ben sceptisch tegenover deze phone: kijk naar OnePlus. Blijft niks meer over van de 'flagshipkiller' aan lage prijzen. Je hebt vandaag zo goed als nul redenen om een plus te kiezen naast de zo veel andere flagships.
Grote kans dat de nothing phone gewoon hetzelfde straatje zal bewandelen.

Ondertussen heeft Nothing een nieuwe video in hun series geplaatst.
Op hun TikTok is onder andere de under display FPS in actie te zien. Ook een leuke video van alle ringtones met leds.
De retail box doet vermoeden dat er geen oplader zal meegeleverd worden.
Tenslotte heeft Nothing foto's geplaatst die gemaakt zijn met de Phone (1). De sensor van de main camera is een Sony IMX766.
Mensen die een pre-order hebben gedaan, hebben gisteren ook allemaal 4 invite codes gekregen om uit te delen. Als ze alle 4 worden gebruikt, krijg je gratis de ear (1) bij een bestelling. Er zwerven momenteel dus meer dan genoeg invite codes rond op het internet![]()
Waar zijn die invite codes te vinden? Heb ook wel interesse.
Vanaf 21 juli op hun website nothing.techDe codes waren slechts geldig tot afgelopen middernacht, dus ik vrees dat je te laat bent.
Volgens de geruchten zou het toestel wel vanaf het einde van deze maand zonder pre-order te bestellen zijn.