NZXT H210i mini ITX case, Corsair AX760, 980 GTX Founders edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
24/02/2023 22:00

[HBV]-=Tornado=-

Member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (43/43)
Algemene informatie/specificaties
NZXT H210i in prime staat (zonder doos, i versie dus inclusief controller en RGB strip). Meeneem: € 75

Corsair AX760. Werkt perfect. Zelf ooit gekocht van een roker waardoor het etiket op de voeding wat verkleurd is. Als niet roker was dat wat een teleurstelling daarom dat ik het vermeld. Meeneem: € 50

Nvidia 980GTX Founders Edition (zonder doos). Perfect gewerkt maar tijd voor een upgrade. Voor full HD gaming is het zeker nog een performante kaart. Meeneem: €100

Indien je alle drie de zaken in één keer overneemt en afhaalt: meeneem € 200.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Gijzegem
Beste,

Wegens GPU upgrade bied ik enkele onderdelen aan voor verkoop.

Liefst af te halen in Gijzegem (deelgemeente Aalst).

Fotos:
Bedankt!

Denk net dat het vlugger gaat met aparte onderdelen, en je verkoop staat er ook nog maar 2 dagen op, jammer wat er met dit forum gebeurt de laatste tijd, dit gebeurde niet vaak vroeger op 9lives had ik de indruk, zeer jammer was net opzoek naar een goede psu, anyway niet veel aan te doen dan...

Ik zou het geen verschil met vroeger noemen gewoon een persoonlijke beslissing maar je hebt gelijk dat ik gerust wat langer kan/kon wachten dus bij deze. Artikelen zijn nog te koop. Indien ik er niet van krijg wat ik graag gehad had, gaat de verkoop niet door :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan