Avondland
Well-known member
Dat zou me verbazen.Nn
Klopt, maar ik vraag me toch af wat Trump zal voorstellen? De Krim behouden is sowieso een zekerheid, maar zal Rusland hun troepen terugtrekken uit de 4 geannexeerde gebieden in Oekraïne?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou me verbazen.Nn
Klopt, maar ik vraag me toch af wat Trump zal voorstellen? De Krim behouden is sowieso een zekerheid, maar zal Rusland hun troepen terugtrekken uit de 4 geannexeerde gebieden in Oekraïne?
Dat zou me verbazen.
Jezus makker, zo'n kemels van fouten. Het is erkenning, niet herkenning.Daarvan mss eerder een bevriezing van het conflict dan een echte herkenning. Ja , als hij zou herkennen dat gebieden nu Russich zijn is het snel gedaan met Zelensky.
Maar hoelang kan Oekraïne het volhouden zonder Amerikaanse steun dan? En hoelang zal West-Europa steun blijven aangeven? Zonder Westerse steun lijkt het me een hopeloze taak voor Zelensky om te blijven vechten. Probeer dan ergens een akkoord te bereiken.Jezus makker, zo'n kemels van fouten. Het is erkenning, niet herkenning.
En er worden hier nogal vaak meningen rondgestrooid alsof het feiten zijn.
Waarom zou dit het einde zijn van Zelensky? Wie zegt dat Oekraïne niet gewoon doorvecht ook al erkent Trump dat als Russisch gebied? Ik zie Trump ondanks dat hij in mij een ogen een Russisch asset is geen eenzijdige deal erdoor rammen zonder Oekraïne en de EU te raadplegen en hun goedkeuring te krijgen. Want dan krijgt de VSA een gigantische deuk in hun imago en niet vergeten dat in het congress en de senaat niet enkel MAGA aanhangers zitten he. Tenzij Trump fullblown dictator gaat van de eerste seconde.
Jezus makker, zo'n kemels van fouten. Het is erkenning, niet herkenning.
En er worden hier nogal vaak meningen rondgestrooid alsof het feiten zijn.
Waarom zou dit het einde zijn van Zelensky? Wie zegt dat Oekraïne niet gewoon doorvecht ook al erkent Trump dat als Russisch gebied? Ik zie Trump ondanks dat hij in mij een ogen een Russisch asset is geen eenzijdige deal erdoor rammen zonder Oekraïne en de EU te raadplegen en hun goedkeuring te krijgen. Want dan krijgt de VSA een gigantische deuk in hun imago en niet vergeten dat in het congress en de senaat niet enkel MAGA aanhangers zitten he. Tenzij Trump fullblown dictator gaat van de eerste seconde.
Op dat vlak onderschatten veel mensen Rusland wel. In Rusland heeft de bevolking zoiets van: "Als de hogere prijzen het 'offer' zijn dat nodig is dan is dat maar zo. Wat is het probleem gast? Ik zie het NIET." En die enkeling die toch op straat gaat staan? Ah wel die mens verdwijnt 'spoorloos' (lees: ergens in een vergeetput celleke) voor een paar weken.De Russische economie kraakt uit haar voegen (in negatieve zin)
Die indruk heb ik nu niet. De winkels moeten zelfs beveiligingsmaatregelen nemen voor een pakje boter.In Rusland heeft de bevolking zoiets van: "Als de hogere prijzen het 'offer' zijn dat nodig is dan is dat maar zo. Wat is het probleem gast? Ik zie het NIET."
Werd al langer kunstmatig sterk gehouden.De roebel heeft in feite nog lang standgehouden
Misschien, misschien niet. Het is geen publiek geheim meer dat op minstens een groot deel van zijn vermogen uit Rusland of via Russische investeerders komt. Business Insider VanifyfairTrump een Russian asset noemen vind ik persoonlijk wat vergezocht.
Niemand is onpartijdig hé.Misschien, misschien niet. Het is geen publiek geheim meer dat op minstens een groot deel van zijn vermogen uit Rusland of via Russische investeerders komt. Business Insider Vanifyfair
Kan je hem dan nog op zijn minst onpartijdig noemen? Ik vind alleszins van niet.
1941-1945 all over again.Russische verliezen van gisteren wordt geschat op 2000.
Hallucinant dat die kunnen blijven gaan.

Oké, in de pure definitie van het woord niet neen.. dus verkeerde woordkeuze. Wat ik bedoel is, als hij Rusland te veel tegen de borst stoot dit ook invloed heeft op zijn persoonlijk vermogen. Het komt er op neer dat hij nooit ten harte de belangen van het Westen zal vertegenwoordigen in dit conflict.Niemand is onpartijdig hé.