iamhollywood
Well-known member
We zijn inderdaad van plan om Nausicaa nog eens te doenOpaalkust is echt top, zeker met kinderen en honden, die stranden lijken eindeloos. Ik vond het er qua horeca ook helemaal niet duur. Laatste keer zaten wij in Équihen-Plage.
Nu waarschijnlijk nog niet echt van toepassing voor de kleinste, maar onze kinderen vonden Nausicaa echt supertof (en mijn vrouw en ik ook!).
. We hebben in de paasvakantie 4 dagen een appartementje aan zee gehuurd om eens te testen hoe ze het doet op verplaatsing, we willen dan eens naar sealife gaan. Vrienden hebben vorige zomer sealife met een baby van 3 maand gedaan en die zette grote ogen op naar het lichtspel en kleuren. Bij de CM kan je trouwens spotgoedkoop tickets verkrijgen voor Nausicaa. Lokale horeca is er inderdaad zeer schappelijk van prijs, zeker de visgerechten en wijnen. Wij hebben in lokaal visrestaurantje een rog aan 17€ en een krab aan 19€ gegeten, was mega verzorgd en super lekker. Alleen al voor de Sancerre wil mijn vriend in dat restaurant teruggaan
.
.

.
De ene kamer was natuurlijk al beter dan de andere.