kakature
Well-known member
Ik heb van 17u tot 2u30 gereden (733 km) en dat was voor mij de limiet. Het doel was om door te rijden en om 8u aan te komen in Italië, maar dat is niet gelukt729 km gereden van Mol tot JUFA Bregenz. Grote stukken vlot kunnen doorrijden want zondag en amper camions op de baan in Duitsland, maar toch hier en daar wel wat file gehad door de wegenwerken.
Net op het randje om dit alleen als chauffeur te trekken, toch wel stevig : 5u30 tot 15u30 met 2 stops en files incluis. Regelmatig toch moeten vechten tegen het klopke. Mijn dochter had duidelijk nog wat energie kwijt te spelen en de speeltuin aan de promenade aan het meer is daar wel geschikt voor.
Dochter bezig gehouden met een playlist en aan het einde ook even de tablet geïnstalleerd. De eerste uren heeft ze geslapen dankzij een kwartje R-calm tegen reisziekte.
Morgen nog 3u20 rijden tot onze eindbestemming. We rijden door Zwitserland naar Italië (Comomeer), hopelijk onderweg mooie stopplaatsen maar ze geven wel wat tegen in de bergen. Aan het Comomeer niets van regen. Dus beetje afwachten, want als we te vroeg zijn kunnen we niet in het huisje en moeten we nog even in het dorpje dwalen.
Hoe gaan jullie op met zulke lange ritten?
Pretty much mijn vriendin gesmeekt om een hotel te boeken want ik was echt óp. Dus in Luzern een random (en duur
) hotel geboekt en enkele uren geslapen. Uiteindelijk 6u later in Italië aangekomen maar dat maakte ons niet zoveel uit. Wel gezworen om nooit meer te proberen om dit in 1 keer te doen, en zeker niet 's nachts.Op de terugweg dan na een achttal uur rijden een (goedkoop) hotel geboekt en dat ging gewoon veel vlotter (het was ook wel overdag, dus dat scheelt).

), geen ontbijt, geen airco, outdated, blijf er van weg!