Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een woning voor een niche-publiek dat een acquired taste is, af te toppen met dat Intex-zwembad in de tuin:

Dat is een bepaalde bevolkingsgroep (zonder hier iemand op de schenen te willen trappen) Altijd zo schreeuwerige interieurs met namaak goud en namaak witte marmer.

Die TV ziet er wel ongemakkelijk uit om naar te kijken.Binnen die prijsklasse van 1,5m zou ik toch dit verkiezen boven die glazen bokaal
Ik denk dat de bewoners dan zowel uitstekend "zicht" hebben op de haard als de tv maar die haard steek je veel minder aan dan de tv waar nekpijn van krijgt.Die TV ziet er wel ongemakkelijk uit om naar te kijken.
Zou er hier ook commentaar komen op het feit dat ze zowel een buitenkeuken met gasbbq als een big green egg hebben?Binnen die prijsklasse van 1,5m zou ik toch dit verkiezen boven die glazen bokaal

Dat is toch ook weer dertien in een dozijn, weinig karakter imo. Als je dan toch iets vrij strak wil en veel flappen hebt, maak er dan iets interessants van zoals hier bv. https://www.graux-baeyens.be/architectuur . Ook mijn stijl niet, maar wel interessant.Binnen die prijsklasse van 1,5m zou ik toch dit verkiezen boven die glazen bokaal
Beetje saai en niet eens het juiste team voor de pinksterfeesten.Binnen die prijsklasse van 1,5m zou ik toch dit verkiezen boven die glazen bokaal
Villa 'met alle groentjes?'.Die rijden gegarandeerd met een oude witte Mercedes S-klasse.
Ik denk eerder die V12 Brabus compressor AMG of wat was hetDie rijden gegarandeerd met een oude witte Mercedes S-klasse.
Volgens de gemiddelde BG'er heeft dit huis meer karakter dan de typische 13 in een dozijn witte kubus
Natuurlijk heeft dat meer karakter. Ook al is het visueel 10x lelijker dan zo een witte doos. Karakter =/= schoonheid. Vaak is het beter "nice try but not my taste" dan uitermate zielloze saaiheid, mijn hoogsteigen mening ofc. Al zegt het succes van Ugly Belgian Houses ook iets over wat interessant is. Een pagina met witte blokskes zal zo veel aandacht niet trekkenVolgens de gemiddelde BG'er heeft dit huis meer karakter dan de typische 13 in een dozijn witte kubus